Frella: Måste hålla med dig. Hoppas att Kenta kan sparka in lite vett i våra kära Timråiter så att de uppför sig bättre. För bättre det kan dom, det vet vi alla. Hoppas att det ser ljusare ut på torsdag.
Hmm, ja nu får det ändå bli lite skärpning. Vi kan ju inte hålla på och vända matcher i slutminuterna hela säsongen. Det håller inte.
Känns så segt på nått sätt. Inget flyt i spelet och samma problem med målskyttet som ifjol
Sedan menar jag faktiskt det där med Hockey live. Tycker att vissa håller hyggligt med neutraliteten. Linköpngs är hyggligt ok och även Timråkillarna som refererar, men Moras var nått i hästväg...Det BLIR inget kul att lyssna.
Leinonen är på väg att göra nåt stort för Mora IK... 37 räddade skott, jag tror att Mora kommer hänga på länge, så länge man inte åker på nån storförlust så.. klart att vid jul och efter det får dom säkert en baksmälla men... vi ska nog inte räkna ut Mora för tidigt? vi andra lag kommer få ett helvete i fortsättningen i Fm mattson...
Skansen kommer upp på torsdag, undrar om vi får se wikegårds berömda finger?
Vilka killar som kommenterar, först var det odiskutabelt och sen var det målvakten som räddade de kvar dom i matchen... skönt med killar som vet vad de tycker
fan vad jag stör mig på "gubbarna" som rerfererar i hockey live! Det är faktiskt inget kul att lyssna när reportrarna är så jävla partiska. Man får ju ingen känsla för matchen
Suck...Inte fick man sova gott i natt då :/ Nu får man vänta tills torsdag, då Timrå krossat Djurgården, innan man sover så där gott som man bara gör efter att Timrå vunnit
Helt obegripligt detta..... TIK som värvat så stort inför denna säsong o allt men en katastrofal försäsong o sen har dom sett väldigt sega ut nu i seriestarten.... vart är farten o viljan?
{Lars Marklund är hemma i Boviken och laddar om, efter en omtumlande säsong i SHL-laget Timrå. För tillsammans med nye huvudtränaren Olli Jokinen tog laget flera steg, men avslutningen blev dock turbulent med dubbla kontraktsbrytningar ... | Läs mer
Ni gör det väldigt bra! Det har jag även hört från andra lags supportrar!