1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581976 inlägg · 6215 ämnen

Mora IK - Timrå IK 2007-01-18

« · 819407 · » Till forumet


Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Bragd-Birger: Ja, detta är nog det i särklass värsta jag varit med om rent hockeymässigt. Inte ens förlusten mot Järved borta med 4-6 säsongen 1983/84 kan mäta sig med detta. Ja, för att ytterligare belysa jobbigheten i den förlusten så hade vi vunnit hemmamötet med 20-1. Nu orkar jag inte mer. Väck mig om vi går till slutspel.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
SKADOR SKADOR SKADOR.

Jag skiter om vi har skador vi ska vinna inge snack och Backe vilken förstemålvakt lika ojämn som ja inte vet jag inte är han stabil i alla fall.

Å så ska Kimmo gå till HV finns de inga ljusglimtar i detta lag.

Sparka koskinen så fort han spelar torskar vi.. Så fort han inte är med som i början på 2007 då vinner vi.

Killen e sämst
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
actionleif: Det ska f#@ va till att spela med "korta händer" i kväll. Tydligen har vi bara lånfingrar i uppställningen.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
TIKbiff: Fyra raka var det.Det är klart som faan att det blir slutspel.Sug in surläppen nu alla negosar.Det är bara att gilla läget.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
El Maco: Vad har du för spelfilosofi och hur kan din trupp tänkas se ut? Kan jag få en post inom rehab:-)
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Bragd-Birger: Så jävla tragiskt.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Känns ännu värre att förlora mot Mora, detta helt menlösa lag från en meningslös ända av detta jävla land.
Fy fan, så jag hatar denna sport.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
eltifoso: Nä vi är för fega, j20 är topp 8 men tydligen kan vi inte ha en junior kedja som avlastning.
Nä men slita ut de som är så de lättare kan få skador.
4-0 mot Mora är så jvla dåligt.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
lungan: Det andra SH var ju iaf i öppen kasse..
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Bragd-Birger: Nä jag förväntade mig att dom skulle prestera bättre än 11 skott på 2 perioder. Kontra med snabba spelvändningar men va fan det verkar ju inte vara nåt tryck i nånting alls...
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
kamsen: Inte nog med att vi torskar två mål i Shorthanded va fan håller vi på med! Lika bara att lämna WO. Ja skiter i det här nu jag orkar inte längre.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
helvetes skit, nu ger vi upp allt.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
73Sjöbba: uhahl måste ha en spåkula.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
BAJS å god natt..
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
uhahl:
Bragd-Birger: 4-0
uhahl @ tallegren Idag kl. 21:04

Har jag taskig uppkoppling eller?
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
4-0 känns bra
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
eltifoso: Nä, vi har lagt ner alla juniorlag. Bara A-laget kvar, men de håller på att avveckla sig själva.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Ska man fokusera på något annat positivt så leder jag omröstningen före Wikegård. Det lovar gott inför framtiden.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
eltifoso: Skickar detta inlägg direkt vidare till Kenta...
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Bragd-Birger: Har ni inga juniorer att släppa upp som andra lag gjort när de haft skador. Måste ju vara bättre än att lira på tre kedjor.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Bragd-Birger: 4-0
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Teamreux: Vad trodde du, att dom skulle köra 'åk allt vad ni orkar' ?
Fatta att det är soppatorsk nu. Mer än hälften av matcherna med mindre än fyra kedjor.
Men det är likväl scheisse!
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
lincoln:

Det är lite underligt att alla skitlag ska vinna mot just Tik. Bedrövligt!!!
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
pOSITIVT om skellet och dif tappar poäng i alla fall. vi får väl fokusera på det
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
lincoln: inte så svårt att bryta trender när man möter ett ickespelande lag som Timrå. Har dom bytt taktik och ska spela defensivt tillknäppt och sikta på att det blir 0-0 eller...
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
uhahl: Där har vi i alla fall en trend. Alla bryter sina negativa trender mot oss...

Men det hela är oerhört tungt nu.

AGERA, FÖRBUNDET!!!! STOPPA SERIEN, HANDIKAPP BIDRAG!!!
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
mikenomad: Mora har spelat kasst länge nu,men då vänder det mot Timrå
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
actionleif: Så här är det; Efter den makalösa säsongsinledningen kom skadorna och med dem de usla resultaten. Dock höll de tidigare ihopspelade poängen oss flytande i stort sett hela tiden. När det började brännas på allvar innan nyår kom så ett litet miniryck igen i början på året och sas återställde ordningen en smula igen. Nu kan vi se fram emot lite kräftgång igen, mer är inte att vänta när den här skitsäsongen är som den är. Dock är det ingen fara på taket vad gäller slutspel, det kommer TIK spela! Å har hockeyguden straffat oss nog så kommer vi till ett slutspel med et 7-helvetes lag, taggade som f-n.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
lungan: ja det suger nu
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Vad är det som händer hur dåliga får vi vara inte ett enda mål på detta MORA, är ju ett skämt...

Jag som bara skulle in och kolla och så ligger vi under med 3-0, de e ju inte sant.

Ja bara att konstatera att de seplare som är borta inte minst Carlsson och Sundh är oerhört viktiga för vårat lag de som spelar nu verkar inte kunna gå i brächen för något.

Jag är så besviken. Torsk mot MORA uscha!!
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
actionleif:
"vi är tillbaka"
Ja i förlustraden ja...
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
fighter:
Hur f-n kan ni säga att det blir slutspel iaf?
Det är långt innan det är klart, OM inte nubben förstärker innan
den 31/1 tror jag att vi slutar 9-10.
Tyvärr,,bara glad om vi slipper kvalserien
Även när vi tog våra tre raka så var ju spelet bedrövligt tycker jag.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Rooster23: PP i 4 min nu .. måste ju få in 1 nu
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Vad är det frågan om? Frilägen hela tiden för Mora.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
"Vi är tillbaka" flaggan känns ju lite onödig just nu :)
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
fighter: jaja okejj då
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
the_dude: Nu får du väl ändå ta o ge dig.Det är väl för faan bättre att få 4slutspelsmacher än 10 i skogen...
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Bedrövligt agerande. Man finner inga ord...
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Rooster23: Inte riktigt vad vi behövde
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
yeeeeeeeeeees 3-0 Nu bärjar de likna nåt
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Satan!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
pratarn: ja men de är ju tragiskt
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
the_dude: Går vi till slutspel oh får tillbaka sådär 8 spelare så kommer vi bli livsfarlig, to mig, men tar vi oss dit??
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Herminator: Var hittar Du det vita härinne?

Alla "lika bra att sluta sprattla nu och lägga sig ner å dö"-kommentarer gör att det blivit så svart här inne så att man knappt hittar tangenterna i "laptoppen". Denna sida kanske borde döpas om till "liptoppen".
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Håller med att Robban är oerhört viktig för TIK med sitt hjärta och sitt jobb i BP. Sedan är, trots att han är med och har det jobbigt idag, Kalle K viktig i Timrås defensiv.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
sargad: äh kom igen. Jag har alltid varit förundrad över alla (för det är många) som orkar gnälla på dem som gnäller i såna här lägen.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
sargad: Ja ett gäng höna-pönor har orerat här i kväll det stämmer så jäkla bra det.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Janken: jag är en gnällspik, javisst. Men inte var det så farligt ikväll?
0-2 i röven mot Mora borde få igång gnällmekanismerna även hos de mest lallande typerna härinne.

Fan vilken säsong. Först 100 meter på 9 blankt sen ett maratonlopp på kryckor. typ.
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
Vi måste ha överlägset flest manodepressiva supportrar. Följande stämmer bra på de flesta av oss vad gäller resonemang om Timrå.
"Typiska manodepressiva exempel på tankfel (Enligt Aaron Beck och Arthur Freeman) är exempelvis:
- Dikotomisk/ polariserat tänkande, 'att allt är svart eller vitt'
- Övergeneralisering
- 'Höna-pöna'-syndromet;Att överdriva saker och ting och dra förhastade slutsatser utifrån mycket lite information. "
Kommentera

Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
the_dude: Men skärp er för i helvete! Det är 20 minuter kvar. Låt Mora komma ut och börja spela på resultat så kan vad som helst hända. Man skäms ju över vad sk. supportar vräker ur sig här. Alltid så jävla svart/vitt...
Kommentera

« · 819407 · »