Woody Jokinen: Who are you? I'm Måorteen Maaaaad.......sen!
O'hre verkar inte vara så stor skada att slänga in Adam när Brattis är indisponibel. Måste vara flera här på HS som är rejält överraskade över den nivå han hållit på de handfulla matcher han spelat. Ganska Ok räddningsprocent tror jag.
Olli Hahl: Jag måste dock ge MIK beröm för att de stör oss väldigt bra i uppspelt också. De forcecheckar väldigt skickligt direkt från första nedsläpp. Samma sak var det i november, de gör oss dåliga. I november frälstes vi av Lööke. Vem räddar oss nu? Madsen såklart! Vem annars!
Hardegård som point i PP-uppspelen kan leda till precis... ingenting. Tar läääänge från egen zon, håller inte. Burskydd, lägga bakom rygg i sarg till någon utan fart som själv hamnar i trångmål etc.. PP kastas bort fullständig i slutet av perioden. Beror självklart inte enbart på en spelare dock.
Charliejfz: Apropå ingenting så kollade jag finalserien mot Leksand 2018 som laddning i för kvällen. Fy tusan vad het Dahlén var då - han hade ensam kunnat vinna den serien åt oss. Jag tror vi kommer att de något liknande i år. Mumma!
Kerstin_k: Jag tolkade Freddans 'inför match'-snack som att han föredrog Brattström men var osäker huruvida han var matchklar med hänsyn till sjukdom dagarna innan match. Kanske jag som drar för snabba slutsatser?
Montén Python: Hoppas verkligen TS. har lite nya ide'er vad gäller uppspel, hålla i och inte "dumpa puck" i tid o otid. Rörligare PP och inte att han har förutfattade meningar om vilka som skal vara på isen vid PP. Inte vara rädd att ... | Läs mer
I'm Måorteen Maaaaad.......sen!
O'hre verkar inte vara så stor skada att slänga in Adam när Brattis är indisponibel. Måste vara flera här på HS som är rejält överraskade över den nivå han hållit på de handfulla matcher han spelat. Ganska Ok räddningsprocent tror jag.