Hälge: Japp, vi får hoppas att Svoboda står där likt Sven Duvfa å "släpper ingen jävel över mållinjen" och att övriga lirare slickat såren under uppehållet, käkat taggtråd och tar helt enkelt hornen av tjuren.
Har ni tänkt på TRANSFERFÖNSTRET stänger 23:59. Det innebär inte att Timrå måste lägga ut ett pressmeddelande i samma stund. För kanslipersonalen räcker det ju med att få alla papper färdiga. Ett nyförvärv kan ju presenteras när som helst.
Putte H: Om den "dyre" tackar nej fem i tolv - hur fan skall Nubben kunna komma överens med två andra spelare då? Sitter dom bara och väntar någonstans med färdigskrivna kontrakt, eller?
Har du ätit upp? Har du varit snäll? Det visar sig nog på fredagens kväll, om tomten har kommit till staaaaan:)
Tjaa.. om man på något sätt försöker se det positiva i allt sammans så är mina förväntningar på vårsäsongen låga... mycket låga.. Det vill säga att man blir jubelglad över vareviga ynka pinne vi kan inkassera.
Långben: Litar fullständigt på Nubben.Han sa igår att han väntade på svar från 1 spelare tackar han ja blir det inga flera.Tackar han nej kommer 2 andra.
RocknRolf2:Klart att det blir något!!Och om det nu inte skulle bli något! Ja då blir det nog till att försöka förstå Nubben varför inte det blev något!Kom igen nu Nubben visa oss ett par riktigt bra spelare nu!
Ett par skador så blir det till att köra med två kedjor efter jul! Om det inte blir något nyförvärv, kan man väl inte vara så dum att man lånar ut Lindström till lodjuren.
Inse att Hallin inte är nån frälsare! En gnuggare i mängden, som dock gör det mycket bra... MEN vad vi behöver är spetskompetens i form av en riktig målskytt! 1.5 timme kvar, loppet känns kört... FAN!
Herminator: Hörde på radion idag ,S-vall hade värvat Jonas Lindström .Är det den enda vi tappat Hej och Hå!!!!!!!!! . inte en A-lags Spelare .större drömmar hade man, eller hur............
Långben: Sant, en landslagsmålis, tjeck dessutom är ju iofs helt lysande med tanke på förutsättningarna, kan sedan Pelle Hallin komma tebax efter jul är det ju klockrent
kalle anka: Nubben har ju hittat en mycket bra målvakt det håller jag med om.Men om han nu inte hittar nån ny forwards alls!Varför ska vi då tro att d börjar ramla in mål i parti åh minut när det inte gjort det hitills!Man börjar få hybris nu snart,när landar Jonte på midlanda!
RocknRolf2: Med en dåres envishet tror jag att hela laget blir tryggare med en säkrare utpost längs bak. Då törs forwards checka hårdare, backarna pressa högre upp och hela laget blir tightare. Om vi åter få se ett sådant spel så kommer vi även sitta dit pucken oftare. Om dessutom forwards slipper känna kniven på strupen vid varje målchans pga att varje lilla misstag i egen zon bestraffas med baklängesmål så blir nog effektiviteten från deras sida bättre.
RocknRolf2: Äh jag vägrar tro att dom inte ska kunna få hit någon spelare. Som nån sa förut vad som helst bara det blir lite förändring även om det är en chansning. / En som väntar med att vara besviken till 00:01
betraktaren: ja, jävla helvetes piss. Nu har vi int ens Krykov kvar och lagbygget är mer inkomplett än någonsin. Centerlinjen Warg-Gahn-NIelsen-Regin är den tunnaste på många år. Fan vad besviken jag är.
Nog för att gillar SCA arena, men sanningen är väl att den har spelat ut sin roll! Den andas hockey och kan bygga upp en helt fantastisk stämning! Men för alla sponsorer och andra rika knösar behövs det en fjantig evenemangsarena. ... | Läs mer