250kg kärlek: Håller med Maggan. Det här med ömsesidig ödmjukhet är något som vi alla måste tänka på! Ta mig t.ex: Med mitt otroliga utseende får jag våldsamma mängder med brev,snabbmess och andra förslag! Jag är lite less på alla fruntimmer som jagar mig! Vet inte hur jag skall hantera detta! Nä, nu skall jag gå och ru...eeeeeääh idka älskog med tre vackra blondiner! Hej då!
Micke113: Självklart så var jag inte där. Då hade ST haft helt andra rubriker. Jag läser inte ST. När dom släpper ut mig ur den madrasserade cellen så är det konstiga böcker och som gäller. Kan rekomendera boken: Etthundraett sätt att använda en död katt. (Den heter faktiskt så)
Annars håller jag ALLTID med om allt och i kyrkovalet röstar jag på Gud.
Hur blir det förresten med kvinnohund.se? Ifall (som jag verkligen hoppas) det blir någon LäktarGrupp så vore det bra att få upp hemsidan, kan ju stå vad som krävs för en ordentlig ramsa och lite information om eran verksamhet.
actionleif: NYtändning stämmer väl ioch för sig, men som jag har uppfattat det måste alla dra åt samma håll inte en liten del som ska "bestämma" utan lyssna på varandra och sjung och ha kul!
Otroligt att publiken buar när Lilja gör mål. Om det är några spelare i Timrås trupp man skulle tro att Luleåsupportrarna kunde unna ett mål åtminstone på försäsongen, så är det ju de som var med och gav dem det efterlängtade guldet för bara några månader sen…