1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600090 inlägg · 6212 ämnen

Nytändning i klacken behövs

Sv: Nytändning i klacken behövs
250kg kärlek: Otroligt bra inlägg! Jag tror att det ligger mycket sanning i det du skriver.

250kg kärlek: Håller med Maggan. Det här med ömsesidig ödmjukhet är något som vi alla måste tänka på! Ta mig t.ex: Med mitt otroliga utseende får jag våldsamma mängder med brev,snabbmess och andra förslag!
Jag är lite less på alla fruntimmer som jagar mig! Vet inte hur jag skall hantera detta! Nä, nu skall jag gå och ru...eeeeeääh idka älskog med tre vackra blondiner! Hej då!

Micke113: Självklart så var jag inte där. Då hade ST haft helt andra rubriker.
Jag läser inte ST. När dom släpper ut mig ur den madrasserade cellen så är det konstiga böcker och som gäller. Kan rekomendera boken: Etthundraett sätt att använda en död katt. (Den heter faktiskt så)

Annars håller jag ALLTID med om allt och i kyrkovalet röstar jag på Gud.

Hur blir det förresten med kvinnohund.se? Ifall (som jag verkligen hoppas) det blir någon LäktarGrupp så vore det bra att få upp hemsidan, kan ju stå vad som krävs för en ordentlig ramsa och lite information om eran verksamhet.

LingaN: hehe ja känns som att det var ett tag sen man läste "öppnar inom kort" =)

actionleif: NYtändning stämmer väl ioch för sig, men som jag har uppfattat det måste alla dra åt samma håll inte en liten del som ska "bestämma" utan lyssna på varandra och sjung och ha kul!

Annars dör timrå klacken sakta men säkert ut!!

actionleif: Tror det var i december dem skrev det, men dom har väl ej hunnit.

Hittade den här tråden och funderar lite på om det var det som var meningen med kvällens uppdelning av klacken ?

För det kan väl inte vara som så att det låg något annat bakom ?

Hälge: Vad som låg bakom detta var troligtvis klubbens agerande gentemot Supporterklubben när denna ville sälja en viss souvenir med texten TIK på.

Till följd utav detta så togs inte trumman fram innan matchstart.
Vad jag inte begriper är varför den plockades fram till andra perioden.

Gav man efter för grupptrycket eller var det meningen att den bara skulle vara borta under en period ??.

-Gurra-: Jo det var ju som när man gick på högstadiet vettu...

-Gurra-: Okej, då vet jag.

Ambroo: Ungefär...

« · 576754