1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581367 inlägg · 6216 ämnen

Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14

« · 2237038 Till forumet


Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Upp på hästaryggen igen då.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Knylan: Jahapp, i kväll vill jag se bra förvarsspel i 60 minuter, disciplin och inga onödiga utvisningar. Jag vill se Rajaniemi i kassen och jag vill se en förstakedja som leder laget. Jag vill se en liknande insats som mot Frölunda. Jag tror på rejäl bättring i spelet och då tror jag absolut att vi kan vinna och inleda denna viktiga vecka på ett bra sätt.
Jag säger att vi vinner med 3-1.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Då har man tvättat, strykit och stärkt supportertröjan.
Tankat i svindyr diesel i ”MP-hatet” för att sedermera plocka upp minst tre andra TIK-are och styra mot bortastå i gnällbältets högborg.

Första matchen live på jävligt länge...

Känslorna är närmast sakrala och mer högtidliga än när man storstilat lyckades klara konfirmationen och nattvard.

Fall på knä inför universums härskare.

Giv oss frid. VINN!
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Smokey: Se upp för Harde!
Eller är han bara utsänd dubbelagent av Nubben :-)
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
sargad: hade för mig att han är skadad, men det kanske han inte är?
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Öndulat: Nä... Han ska spela. Tydligen ska han äta taggtråd nu och hålla på med några spelkort i rockärmen...

youtu.be/XtL4-YBxdiQ
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Knylan: Inge gnäll idag nu, vi låter Örebroarna sköts det.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
..vill se attityd ikväll👍
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
kulltorp: Säger som örebroarna, det går aldrii..
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Sputnik: Vem fan.. vill bo.. i örebro?! :D
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Knylan: Matchtråd tackar, det var den vi saknade i mötet med Leksand.
Nu gäller det att alla tar jobbet och vågar när chanserna ges.
Giv oss fid, vinn!
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Walli är inte extra forward, ett steg i rätt riktning
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Jadu: Har bara FredAnt gjord hemläxan så blire vinst ikväll. Stäng ner Örebros högersida och anfall på deras vänstra sida. Om man nu ska tro statistiken på Swehockey.(2 LD är allt de har efter den kanten, inga LW)
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
sargad: Boyce gör match 600 för klubben ikväll. Bara en sån sak
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Herminator: ingen bra känsla inför ikväll, vi kommer att möta ett hungrigt ÖIK som vill visa sin publik att dom kan spela hockey.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
bra försvar
inge DUMMA utvisningar
då e jag nöjd
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
roger_sundsvall: Lite Nubben från Madhawk. 😅
Mest kritiska: ”Nubben”

Sundsvalls tidning, och reportern Jennifer Engström, hade i veckan en vass intervju med Timrås sportchef Kent Norberg. Han var befriande ärlig i den. ”Det är inget att hymla om att jag inte är nöjd med vissa spelare” sa ”Nubben”. Intressant att se hur spelartruppen reagerar på det där. Enligt vad jag själv hörde så hade sportchefen varit nere i omklädningsrummet i samband med matchen mot Leksand i lördags och röjt runt, och höjt rösten ordentligt. Kent Norberg är utan tvekan en färgklick och profil som SHL verkligen behöver. Sluta aldrig!
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Tom Topp: Svår bortamatch, men idioten i en vill göra gällande att det KAN hända något oväntat i den här typen av match. Såhär långt under säsongen är Örebro det lag som driver spel allra mest ur statistisk synvinkel, men de har samtidigt bara plockat tio pinnar och har inte gjort mer än strax över två mål per match. Mycket avslut, låg effektivitet.

Jag har ärligt talat inte den blekaste aning om vad vi kan tänkas förvänta oss för matchbild. 7-1 eller 1-3, det är frågan.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Har fortfarande efter alla år inte lyckats fundera ut vad örebro's logo ska föreställa . Två benskydd är bästa gissningen
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Andersson: Haha ingen aning här heller, men jag tycker den är ren, passar bra in på en hockeytröja, gillar den av någon anledning. Ger mig lite Quebec nordiques känsla, simpel form.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Sputnik: Nubben är väl känd för att kunna säga ifrån. Så dom som inte gör sitt bästa får nog veta det!
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Sputnik: samtidigt kan man ju undra lite kring rollfördelningen om det är sportchefen som är nere och vrålar i paus? Känns som det ska ligga på tränaren men det kanske Freddan gjorde också.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Olle: Han tog ju timeout ... för sent
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Olle:

Har ju nubben alltid gjort. Inget som går att ändra.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Olle: Efter en sån insats tycker i alla fall jag att det är bra att flera agerar från klubben och det blir tydligt att det inte var OK inställning från många sista delen av matchen.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Knylan: Proppen ur för Örebro ikväll med andra ord.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Inställd på dyngtorsk och ett mörkt, tungt och ett motorsågsmassakersskrikandes HS ett tag framöver!
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Andersson: Vet inte om det är rätt, men har alltid tänkt det är ett splittat Ö i allafall. 😋
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Tom Topp: Ja som nån dessutom skrev häromdagen, helst vill man se Nubben agera(på värvarfronten) och inte bara reagera..
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
roger_sundsvall: ja vi kan inte åka ner till Örebro och bjuda på mål och målchanser utan ikväll vill jag se ett hårt jobbande kollektiv som ligger så nära sina motståndare att de känner doften av vad vi åt till frukost... igår
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Hahl Bundy 2.0: Tunga, fartfyllda Örebro borta... Lär ju bli åka av och snorsvårt att ens vara nära på poäng ikväll.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Sputnik: jag tror att det ska föreställa två kantiga och småfeta sjöhästar i profil
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Sitter man här igen och tror att det nog blir en fin skalp ikväll igen då…

Kääääämpa!
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Håkkybåkky: Haha tror mer på din tolkning. 😅👍
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
JanneH: men vilken fruktansvärd kameravinkel i Örebro, hur länge har dom spelat i SHL nu? Ser ut som Västervik.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Tim Erixon håller på att ställa till det direkt.. marginaler ffs.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
bar mofftak: man ser direkt vart det här kommer sluta..Timrå yrar runt i vanlig ordning
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
snushane: just ja, fan vad alla lag använder backarna och skottvmot oss.... Det gör vi sällan, yr stuga.. Håller med
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
stoff: vi behöver göra 3-0 lite snabbt så vi får lite andrum...
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
aj aj aj
rensade inte
va faan
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
erathoo: Haha att det ska va så svårt att slå ut pucken..
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Smart att lämna en ensam framför mål... En Bohm kan man säga.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Vi är ett fruktansvärt dåligt lag... jag kan inte se hur vi ska överleva den här säsongen.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
roger_sundsvall: clownmarkering som vanligt. Förbluffande hur uselt försvarsspel man kan få ut av det här materialet.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
bar mofftak: Åh, herrejävlar... Vilken...ja...jävla insats defensivt.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
bar mofftak: hopplöst att vi så sällan vinner 50/50 puckar...
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Rallarn: Rätt så självklart att dräll med pucken metern framför eget mål straffar sig.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
erathoo: hahaha hahahahha ha, tror du att det räcker om vi får 3-0 handicap? Kanske skulle vinna matcher om vi började med att vi fick 5 mål. Helt underbart dåliga fyfan, hoppas ingen kommer nästa hemma match....
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Olle: Så fort man ska spela någon form av anfallsspel så går man ner i hörnen eller bakom mål, man börjar bli less på att bevittna det här.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Hahl Bundy 2.0: Timrå spelarna hänger inte med alls i puck tempot..för speldumma helt enkelt.
Låst ämne

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Rallarn: samma här, kanske 5 av våra spelare platsar i shl.... Man börjar inte bli trött på detta... Man är trött på detta?!!!! Agera för helvete
Låst ämne

« · 2237038