pingvin: Fast å andra sidan är det ju inte spelarna vi saknar som förväntas vara i ansiktet på målisen, ta returer och skymma sikten. Ingen är ju där. Det är väldigt mjukt anfallsspel just nu.
Tredje matchen i rad där vi är det klart bättre laget och ändå inte kan komfortabelt spela hem en match.
Jag skiter faktiskt i att det "ser bra ut", inget lag får stilpoäng i tabellen. Jag ger mig fan på att när vi summerar kvällen om en kvart så har vi förlorat med 4-1
söder över: Ja Dahlen var en mot en och borde ha utmanat istället för att vänta. Jag gillar inte hans viktnedgång. Inte har han blivit bättre av det iaf
Dubbeld: Vi kanske ska lära oss något av det skottet, man gör inga mål om man skjuter mitt i magen på målisarna. Linköpingsmatchen all over again, fast idag lär vi bli utan poäng.
erathoo: I den vinkeln måste man täcka. Ser ut som det två spelarna närmast lämnar allt ansvar till JJ i det läget. Att släppa fram det där skottet är att likna vid att släppa ett friläge.
Sputnik: Jag har svårt att inte gilla Mieho när han går in i offensiv zon, tar tacklingen vid kortsarg och vinner pucken. I stället för omställning till försvar så får vi ett anfall. Ett så viktigt jobb!