1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

PASI. P.


Sv: PASI. P.
Har också skickat en hälsning till Pasi nu, kom igen alla och skicka in!

Direkt länk som följer, så slipper man ctrl c, ctrl v och då måste även gästerna logga in för att delta i gemenskapen;)

Sv: PASI. P.
Patrick: Har precis skickat en hälsning till Pasi, nu hoppas jag att alla andra trogna supportrar också gör det, så Pasi får se hur efterlängtad han är. Det funkade ju med "mackan", så varför inte med Pasi också.

Sv: PASI. P.
Marcus: De FLESTA språk.

Sv: PASI. P.
Marcus:
E-mejl eller bara mejl gäller ju nu för tiden. Varför inte stava det mäjl när man ändå håller på...
E-post torde väl vara det mest vettiga ordet för elektronisk post.

Sv: PASI. P.
Friskan: På svenska stavas det väl e-post? "Mail" finns, vad jag vet, inte i det svenska språket. =)

Sv: PASI. P.
Gorkyman: Tänk att E-mail stavas lika på de flesta språk tom finska.

PASI. P.
Här kan du/ni skicka en hälsning till PP

hc.tps.fi/palaute/

89464 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.