1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

PASI. P.


PASI. P.
Här kan du/ni skicka en hälsning till PP

hc.tps.fi/palaute/

Sv: PASI. P.
Gorkyman: Tänk att E-mail stavas lika på de flesta språk tom finska.

Sv: PASI. P.
Friskan: På svenska stavas det väl e-post? "Mail" finns, vad jag vet, inte i det svenska språket. =)

Sv: PASI. P.
Marcus:
E-mejl eller bara mejl gäller ju nu för tiden. Varför inte stava det mäjl när man ändå håller på...
E-post torde väl vara det mest vettiga ordet för elektronisk post.

Sv: PASI. P.
Marcus: De FLESTA språk.

Sv: PASI. P.
Patrick: Har precis skickat en hälsning till Pasi, nu hoppas jag att alla andra trogna supportrar också gör det, så Pasi får se hur efterlängtad han är. Det funkade ju med "mackan", så varför inte med Pasi också.

Sv: PASI. P.
Har också skickat en hälsning till Pasi nu, kom igen alla och skicka in!

Direkt länk som följer, så slipper man ctrl c, ctrl v och då måste även gästerna logga in för att delta i gemenskapen;)

« · 89419
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.