Patrick: Har precis skickat en hälsning till Pasi, nu hoppas jag att alla andra trogna supportrar också gör det, så Pasi får se hur efterlängtad han är. Det funkade ju med "mackan", så varför inte med Pasi också.
Marcus: E-mejl eller bara mejl gäller ju nu för tiden. Varför inte stava det mäjl när man ändå håller på... E-post torde väl vara det mest vettiga ordet för elektronisk post.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Direkt länk som följer, så slipper man ctrl c, ctrl v och då måste även gästerna logga in för att delta i gemenskapen;)