Marcus: E-mejl eller bara mejl gäller ju nu för tiden. Varför inte stava det mäjl när man ändå håller på... E-post torde väl vara det mest vettiga ordet för elektronisk post.
Patrick: Har precis skickat en hälsning till Pasi, nu hoppas jag att alla andra trogna supportrar också gör det, så Pasi får se hur efterlängtad han är. Det funkade ju med "mackan", så varför inte med Pasi också.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
hc.tps.fi/palaute/