Nu är vi igång igen med manliga ritualer om hur duktiga eller stora vi är. Referensramen i detta fall är antal besökta matcher.
Att gå på match är klart överskattat. Det är dyrt obekvämt och folk har dålig andedräkt. Sen finns det idioter som viftar med flaggor så man inte ser matchen för att inte tala om STORFLAGGA !
Folk skriker också så man missar vilka det var som gjorde assist.
Nä tacka vet jag radio. Där kan man få njuta av ordekvilibrister som Christer Jonasson. Gapskrattet ligger alltid nära när han kommer med sina sponta lustigheter.
Synct: Ett tips till alla som eventuellt stör sig på någon person på forumet. Svara inte på inlägg från den personen, då lovar jag att saker lugnar sig.
För övrigt, lite väl mycket pajkastning här inne för stunden tycker jag. Läs ovan tips för trevligare forum!
Att gå på match är klart överskattat. Det är dyrt obekvämt och folk har dålig andedräkt. Sen finns det idioter som viftar med flaggor så man inte ser matchen för att inte tala om STORFLAGGA !
Folk skriker också så man missar vilka det var som gjorde assist.
Nä tacka vet jag radio. Där kan man få njuta av ordekvilibrister som Christer Jonasson. Gapskrattet ligger alltid nära när han kommer med sina sponta lustigheter.
Dessutom kan man laga mat samtidigt.