Tycker som så att ALLA kliver fram och visar var skåpet ska stå på torsdag och kliver inte Knylan eller Dalan fram och offrar sig så får väl jag som fair playare =) kliva fram och offra mig för laget. Lets RÖJ
Stefan Jalonen: Titta bara på första matchen borta mot Leksand, där var det en eller två killar som klev upp och drog igång kortsidan( sedan lugnade de ju ner sig ju längre matchen gick ioch för sig) men det skapar TRYCK när dom stöttar sitt lag.
Finns det nån som kan ge en gammal man en länk där jag kan höra den så kallade "begravningslåten". Länken jag såg tidigare idag hade en massa val, och jag fattade Nada!
Redax 2: Tack för ett gott försök, men jag är ju så gammal att jag kör Mac...det blev nåt okompatibelt Real Player-dokument. Kan man hitta den som en vanlig MP3 nånstans? Ännu tacksammare för svar!
vafan, vi kör dom där ramsorna dom ha på ronja rövar dotter, typ(ej säker) daaaaarrrrruummmm darrrummm dam da di da di darrrrruuum daruuum damm hej hej hej!!!! osv :)hehe
elle skriver om den där "jag ser en hövding en liten skit han heter borka......borka........Jag ser en man så stor och stark som ingen an och maaaaatissss heeeeter haaaaan, å mattis heter han".........:)
tja, nånting ska man komma med iaf.....tror det kan bli bra tryck i den där darum låten :) kanske kan byta ut nått ord också.......
orion: Oh, herre Gud... Mac... Har ingen aning om hur den fungerar men är det inte bara att högerklicka, och trycka "Spara som..." även på den..? Länken leder nämligen till en helt vanlig mp3 men du måste nog spara den på din dator och hur gör man det på en Mack..?
matsby: " vi är timrå ik, sveriges bästa lag vi kan krossa miffon och andra obehag även om vi loosar för det händer ju ibland så kan vi gå tillsammans alla hand i hand"
Den ramsan var kalasbra tycker jag. Vad sägs om den här då... del 2.
"Supporterklubben ropar, Timrå ni är bäst nu ska vi ta en seger, och självklart 3 poäng"
"vi är timrå ik, sveriges bästa lag, vi kan krossa miffon och andra obehag även om vi loosar, det händer ju ibland så ska vi gå tillsammans, alla hand i hand Supporterklubben ropar, TIMRÅ NI ÄR BÄST!! nu ska vi ta en seger, och självklart 3 poäng"
Stefan Jalonen: Nja jag ska kolla............vänta.....................mmm konstigt alkomätaren gick sönder......mmm lalalalalal hahahaah ho ho... nej...jag är bara lite draaaaaaaaaaaaaaaaaageennn,,,,.
Men Men Allvarligt så tycker jag att det kan passa ellr???????? Eller allvarligt så tycker jag det var det sämsta jag sagt på läääänge
O-ver and O-ver, we will follow you, O-ver and O-ver, we will see you through, We are Timrå supporters, faithful through and through, and over and over, we will follow you.
If you go to Gothenbourg, you will see us there, Luleå or Gävle its all the same, We'll go any where, We'll be there to cheer you, as you travel round, you can take us anywhere, we won't let you down.
Bobby Hahl: Har lyssnat på lite poddar och hört en del intervjuer med lokala Detroit- journalister och alla säger att han spelar för Timrå. En påpekade dessutom att det var Z:as klubb och Eddie sa att han pratat med honom en del.
jasså..måste man ha kagge för att få ställa upp,, då är man ju glasklar :-D