1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582308 inlägg · 6215 ämnen

Res med Supporterklubben

« · 967195 · » Till forumet


Sv: Res med Supporterklubben
TIKbiff: Och den som var på Timrå-Brynäs märkte att det small rätt högt efter matchen. Antagligen är dom även skyldiga till det. Så 1 bengal + 2 bangers(smällare), borde väl resultera i avstängning. Vore ju konstigt annars, i alla fall sett till att dom varit med i en del "kvartsamtal" :)
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
jZo:
se länk...
Ingen vild gissning att det kan ha att göra med
bengaler inne i FM mattsson arena sist när Mora mötte Brynäs
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
jZo: För dom hejja på Timrå egentligen.. :)
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Fanzin: Varför vart de avstängda? Försöker leta upp den infon men hittar ej?
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Blizzard: Att vinna klackmatchen lär inte bli några som helst problem då Brynäs stängt av de som försöker hålla igång Brynäsklacken :)
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
actionleif: ja kom igen, nu ska vi fylla två bussar och vinna läktar matchen, och så vinner vårt TIK på planen !!! Forza TIK
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Kom igen med er anmälan till Brünasresan nu på lördag!

1 buss är full men endast 12 st anmälda till buss nr 2, det är för lite för att vi ska hyra den.

Även om ni inte känner för att åka så kan ni väl sympatiåka så att dom 12 stackarna inte missar resan.

250kr för resa och inträde.

Följ länken för reseanmälan!
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Ang Brynäsresan. Det blir ingen pubbuss som åker ner tidigare och intar någon pub i Gävle? Finns ett par bra ställen i Gävle, oftast brukar O'learys bokas upp när större bortaföljen väljer att ladda upp på en pub innan matchen.

Matchen börjar ju inte förrän 18.30, så det finns ju all tid i världen till att få i sig en eller flera(...många) öl innan matchen :)
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Bosse60: Strålande Bosse! Du är välkommen på bussen som avgår 14.30 från ladan..
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Bosse60: Låter bra det att du faktist vågar ta steget och åka med. =)

www.tikare.se (klicka på länken) så finns det något som heter Resebarometern på vänstra sidan. Där ska du kolla för att få senaste information om resan och avgångstider.
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Bosse60: Avgångs tiderna står på hemsidan, du kan kolla där
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
"Maggan: Bosse60: Läst? Förlåt att jag frågar men om man läser en sak (gissar att det var Jimmys blogg) får man inte en ensidig uppfattning då?"

Jo det kan stämma men vilka slutsatser kan jag annars dra efter att ha läst bloggen?

Nu har både du och "actionLeif" kommit med dementier men framförallt positiva saker som gör att jag beslutat mig för att ta bussen. Det blir min första bortamatch någonsin så den ser jag framemot. Får väl försöka övertyga polarna att lösa varsitt medlemskort, om inte får de ta bilen.

Avgår bussen från Timråladan?
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Bosse60: Läst? Förlåt att jag frågar men om man läser en sak (gissar att det var Jimmys blogg) får man inte en ensidig uppfattning då?

Jag lovar, det är roligt att åka på bortamatcher. Brukar vara en härlig stämning både i bussen och i arenorna.

Nu har jag inte varit med på många resor i år, men att folk spyr pga fylla tillhör inte vanligheten. Visst, någon må dåligt pga att han/hon har blivit åksjuk. Men det kan ju drabba även den bäste.

Sista anmälningsdag ska egentligen vara 7 dagar före match (vi måste meddela bortaarenan), men vi har varit väldigt generös och tagit anmälningar till 3 dagar före.

Lite information till dina kompisar som inte är medlem.
Alla som vill åka med på bortaresorna måste vara medlem i supporterklubben. Medlemsskapet kostar 100 kr per säsong. Super scheisse billigt! *ler*

Så känn gemenskapen, åk med supporerklubben till bortamatchen!
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Bosse60: Den spyan på tåget var väl ett undantag, såna missöden inträffar väldigt sällan. Minns inte när det hände sist på en buss.. men längesen var det.

Att någon ska vara allmänt störig vet jag inte var du fått ifrån. Vi hade nog rolig allesammans.

Sista anmälningen är väl kvällen innan typ, om inte bussen är full redan då då..
Men medlemskap är obligatoriskt.
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
actionleif: Jag är absolut ingen nykterist, men blev kraftigt negativ till gemensam åkning efter att ha läst om tågresan till Sthlm mot DIF.

Ok att det var 250 personer den gången vilket inte är fallet denna gång. Har absolut inget emot att folk dricker men jag vägrar att sitta på samma buss/tåg där folk spyr och är allmänt störiga.

Nåväl, när är sista dag för bussanmälningen? Sen är mina polare inte medlemmar men ändå TIK fanatiker.
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Bosse60: Tråkigt att ni tar bilen, det brukar vara roligt på bussen, billigt är det ju också
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
actionleif: Någon gång måste väl ändå Timrå misslyckas att vinna mot Brynäs. Du kan räkna in mig och två polare men vi tar nog bilen ner.

Brasklapp; Om pajas Cleasson dömer vet i fan om vi åker ner. Han och Sören Persson ÄR elitseriens sämsta domare.
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Kom igen nu och anmäl er till Brünas resan den 19e!

Smurfa in på länken och skicka in er anmälan..

250 kr kostar det med inträde, inte dyrt!!
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
kom igen er nu och anmäll er.... chafför av minibussen kan ja stå för så ni andra kan släcka er törst med hummle dryck
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
actionleif: jo tänker på de med lungn och ro... men länge sedan hockey nu... man vill juh se lite vinster också... kan tänkas att de blir bil resa om några fler här på sidan är intreserad... om de inte blir minibuss.... skicka ett mejl då...
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
TikRikard: Lugn, tänk på hjärtat.

Antalet anmälda är som det står 3 st så just nu ser det ju inte så ljust ut.

Dock så har vi ju Olle, Jimmy mfl som har för vana att komma på att dom vill åka samma dag som matchen är..
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
blir de minibuss resa på tisdag?? någon som ha kollen på om de fyllt en buss.??
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Tågresan till sthlm vart väldigt lyckad, så kom igen och anmäl er till karlstad och åk med och se sista matchen för året, vi har ju dessutom revansch att utkräva för senast vi va där läxade FBK upp oss.
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
actionleif: jo jag vet ibland är det bara att gå in vissa bryr sej inte annars kan man gå inne i arenan asså vid läktarna o.s.v.
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
jag svarar tikwille i denna tråd.

Jag är inte så säker på att du kan lösa biljetter till en annan sektion och sedan komma in på våran, ifjol så var dom rätt så hårda på den biten..
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Nu finns även tider för Hudik!

www.tikare.se/nyheter/?nid=452
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Jag byter också till rätt tråd gällande resorna..

Verkar som att något är galet med antingen datorn eller redigeringssystemet på tikare.se så jag kan inte uppdatera infon där, men har kommer det lite..

SJ har tydligen banarbete som gör att vi måste stanna i Märsta redan och äta där, likadant på vägen hem så tar bussarna oss till stationen i Märsta där tåg väntar.
Detta är ju jättetråkigt då ankomsten till Centralstationen är en höjdare, men då SJ efter bokning kommer på detta så finns det inte mycket att göra.

Tider:
Dit
Timrå 10.30 (Incheckning 9.45)
Sundsvall: 10.43 (incheckning 10.00)
Märsta: 13.43 (gång till restaurang)
Busshämtning vid restaurang 16.30
Framme vid hovet ca. 17.15 (Entré 18)

Hem
Busshämtning vid Hovet ca 22.00
Märsta: 23.05
Sundsvall: 02.06
Timrå 02.22
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
the_dude: Ja, varför inte?..

Titt! - www.tikare.se
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
actionleif: resebarometern på tikare innehåller t.ex södertäljematchen, men varför inte pusha lite för resa till karlstad då denna ligger på en lördag?
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Tider för tågresan finns nu.
Några biljetter finns ännu kvar, passa på att boka in dig på årets resa!

www.tikare.se/nyheter/?nid=452
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Några få platser kvar till Skellefteå, skynda fynda!
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Lacka_64: Det tvivlar jag på, men du kan inte boka biljetter utan du köper dem. Så ta med stora börsen..
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
actionleif: Ska på matchen med sonen får boka om det fins några platser kvar. Var bara lite orolig att det var slutsålt redan.
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Lacka_64: Har ingen koll, men kan kolla på matchen idag.
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Lacka_64: Fråga actionleif, han har nog koll på hur många platser det är kvar
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Någon som vet hur många platser det är kvar på Stockholmsresan? Funderar på att åka med sonen.
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
jojje_timrå: Smäller nog till den 25:e. Vet flera bl.a jag som bara väntar på lön och sen anmäler sig.
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Vi har ju en tåg resa som vi måste fylla också!
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
nectis: Ja de har du rätt i... men klart vi kommer bättra oss.... TIkare sägs juh vara de mest beresta suportrarna
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
TikRikard: Hittills iår har vi minsann inte visat att vi är sveriges bästa supportrar på borta plan. Hoppas det bättras: )
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
kom igen och slut upp nu kära suportrar... kommer bli en höjdar resa. lördags match härlig stämining. vi måste juh visa skelefteå fans vilcka sveriges bästa suportrar är på borta plan.
slut upp med bärs och hockey på hög nivå
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Är det verkligen inga mer som vill åka med till Skellefteå?

Sitter ni hellre hemma och ger bort gotta till småglin?

Det är väl bättre att åka dit upp och "stjäla godis" från Skellefteå?

Anmäl er på www.tikare.se/resor/?pid=15
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Endast åtta anmälda till lördagsmatch mot Skellefteå, alldeles för dåligt.

Anmäl er på www.tikare.se/resor/?pid=15 omedelbums!
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Nya avresetider för tisdagsresan (om den nu blir av.)

Smurfa in på www.tikare.se och spana in dom nya tiderna.
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Mathias: det bah fly upp nu
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
actionleif: Suck så långsamt det går uppåt :/ KOM IGEN NU!! :D
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Mathias: Kolla resebarometern :)
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
actionleif: Hur många är det uppe i just nu? :)
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Anmäl er nu, de är ju lördagsmatch.. vi ska knäcka modoliderna, kom igen nu!
Kommentera

Sv: Res med Supporterklubben
Kom igen nu!
Det går fortfarande att anmäla sig till Modoresan, ett MoDo som förlorade mot Mora igår..

100 kr resa, 100 kr inträde är ju snorbilligt.

28 platser uppbokade på andra bussen = 29 lediga platser = Stor förlust för SK.

Sluta tveka, anmäl er NU
Kommentera

« · 967195 · »