Sputnik: Har han värvats in som spetsspelare då ska han spela i topp två-kedjorna. Annat vore ju att rucka på konceptet, och sånt håller vi inte på med här.
Woody Jokinen: Fy fan. Vi är hästlängder före Rögle i tredje, jämnt i första och urusla i andra. Hade vi spelat så här i hela matchen hade vi vunnit. Men vi saknar spetsen, vi saknar självförtroende. Jag mår illa.
Det är jävligt svårt att göra mål när varje uppställning är fylld med minst en spelare som står och sover. Det blev sämsta möjliga avslutningen, nu var det nära va. Vi gjorde ett försök va.
Alltså det har ju sagts en del men jävlar vad dålig Robin Alvarez är. 3 minuter kvar, målvakten på väg ut, då ställer man sig och småpetar och tappar puck nere i fickan.
erathoo: Hade läget varit omvänt, alltså om Timrå varit i ledningen med ett mål och om Rögle pressat på som Timrå gjort hela perioden, då hade vi haft en kvittering för länge sedan..
erathoo: Hade bytt Freddan och ante i båset mot två pingviner all dagar i veckan. Spelet på isen hade inte förändrats och det hade varit otroligt festligt med två pingviner där istället tänker jag. Det skulle jag kunna titta på i 60 minuter faktiskt.
Red Bulls: Naturligtvis ett av de bästa alternativen vi kunde tänka oss, åtminstone såhär på förhand. Klubben behöver lugn och ro, trygghet och erfarenhet och här får vi in det samt en enorm vinnarkultur. Fy fan vad bra!