1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581130 inlägg · 6216 ämnen

Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09

« · 2489980 Till forumet


Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Spännande dag detta!
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Knylan: Det blir förlust! 4-2 till Rögle. Vi får möta Luleå på lördag..
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Knylan: Jag tror inte FBK vill vinna. Dom lägger sig för att få en chans att möta oss i en ev kvart.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Hahl Bundy 2.0: Bring it on! FBK ska vara livrädda för oss!
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Hahl Bundy 2.0: Det där tror jag är ganska svårt för att inte säga omöjligt att kontrollera. Allt beror ju på vad vi har för resultat i vår match, plus hur IKO har det och det vet inte FBK på förhand. Knappast så att jag tror dom stirrar på tabellen i realtid när dom dessutom ska spela sin egen match. Så den teorin, med all respekt, ger jag inte mycket för.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Hahl Bundy 2.0: Låter ologiskt att FBK skulle lägga sig för att få möta oss. Vill de möta oss ökar chanserna om de vinner.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Knylan: När kommer ett nytt poddavsnitt? Efter dagens omgång inför slutspelet eller? Var ju ett tag sen man fick höra er nu.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Rico01: Jag försökte iaf att jinxa…😏
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Zäta75: Du gissar rätt! Planen är att banda ett nytt avsnitt under själva matchen ikväll, det blir så ”live” det kan bli utan att faktiskt sända ut det live.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Zäta75: Vi vilar endel pjäser som förväntat efter att plats 3 säkrades
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Idag går vi för en 6e plats RÖD O VIT🔴⚪️
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Lakesi: hur kan en så betydelselös match som Brynäs - Växjö få huvudsändning? 2 lag som inte spelar för ett smack! Ena laget är klart för kvar och ena laget är klar för slutspel. Hur tänkte Cmore där?
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
russkiy medved blyat: Petter tycker om Växjö . Pengar å plast
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Jaha Färjestad vilar sina bästa spelare alltså, grattis Frölunda till kvartsfinalplatsen.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Synct: Givetvis allt annat vore ju hål i huvet
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Jag vet att vi ska gå för topp 6 och naturligtvis vill jag till kvartsfinal men med tanke på hur urusla vi brukar vara efter ett uppehåll är det inte bara bra om vi spelar 8-del för att "hålla igång"? Det behöver inte vara någon nackdel, förutsatt att vi vinner matchserien naturligtvis.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
russkiy medved blyat: Sånt har man lärt sig nu vilka lag C more gillar lite extra… 😡
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Lakesi: Det är lugnt, jag ringer produktionen och tar tag i detta!
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Pyrret: Tycker knappt ”läggmatcher” ska vara tillåtna. Men det är ju en helt annan debatt man inte orkar gå in på nu.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Synct: Kan inte klandra dem, vi gjorde likadant med att vila Dahlén inför kvalspelet senast i HA.
Nästa gång får vi se till att ha allt i egna händer istället. 👍
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Sputnik: Nej, klart dom gör rätt när det är tillåtet, men det är ju så nära läggmatch det går att komma, det borde inte vara tillåtet. Man ska alltid ge 100% med sitt lag varje tävlingsmatch, men det är en annan debatt som sagt.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Synct: Vi vinner med 2 mål och HV vinner med 2 mål. Nått måste de ju ge tillbaka.

Nevermind. Det "räcker" med vinst och att Oskars tappar poäng. Glömde bort vi står på samma poäng. 😁
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Sputnik: Nubben gillar Timrå . HV-spelarna får höjd lön ifall de slår Oskars
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Sputnik: Vi kan även att torska med 1 mål om Oskars torskar med 5.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Vi ska inte torska eftersom JJ ska avsluta säsongen med 91%
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Sputnik: Med tanke på att Färjestad vilar spelare tror jag Frölunda vinner relativt enkelt. Frölunda har sett vassa ut senaste tiden också. Har tyvärr inte större förhoppningar att HV ska ta poäng mot Oskarshamn borta. Oskars lär vara väldigt motiverade att säkra en kvarstfinalplats direkt för första gången och HV vilar spelare?
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Zäta75: Varför skulle HV vila spelare?? Dom ska ju inte spela något mer i år, mer än ev landskamper om två månader typ.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Matchen
Torsdag (19.00): Rögle BK?Timrå IK (Catena Arena).

Läget i laget.
Panu Meiho är sjuk och tvingas stanna hemma. I stället följer Dennis Värmhed med till Skåne. Långtidsskadade Anton Wedin saknas också.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Andersson: Aj, hoppas inte han smittat andra inför ev Play-in.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Rico01: Lite prestige för HV mot lillebror Oskar. Tror inte att dom vilar några spelare, nä sista matchen för säsongen,den vill nog alla spela. Helt utan press dessutom! Sen så är det väl dags att vi vinner mot Rögle! Vi har ju inget sämre hockeylag! Känns bra inför kvällens omgång! 👍
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Rico01: HV kliver ut och funderar på golf. IKO vinner med 12-1. Växjö vilar halva laget och Brynäs vinner med 5-0.

I verkligheten blir jag förvånad om HV gör mer än ställer ut skridskorna och försöker hålla ner förlustsiffrorna. Vi får hoppas på att Frölunda blir nollade.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
bar mofftak: och jag tror att Nubbens gäng tänker så här, nu går vi in och avslutar den här säsongen snyggt! Sen är det sista natten med gänget ikväll! Småland är bartender!
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
bar mofftak: Det är trots allt lite av ett revalmöte mellan Oskarshamn och HV. Lär kunna vara mycket folk på plats och de matcherna brukar kunna ha sina egna liv. Sen tror jag HV spelarna vill avsluta snyggt och grusa Oskars planer om topp 6.

Det gälller att vi gör vårat till att börja med. Nog så avår uppgift med Rägle borta.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Sputnik: Du har rätt.

Att HV kommer åka sidledes till lillebror i Döhult och dra på sköningskepan och inte bry sig ett smack om matchen tror jag inte alls på.
De vill ju såklart avsluta på topp nu när alla anspänningar om kvalspel släppt.
Som herrn i bifogad bild skriver med så lär de ju bli bra uppslutning med Bibelkramare på läktarna med, vilket spelarna såklart vet om.

Nu får OINK🐷 ses som favoriter ändå, men inte fan är det 3p de kommer kunna promenera hem.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Sputnik: revalmöte, avår och Rägle.
Fan, förfestar du med Småland redan?
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
RunarUp: Haha Reval tänkte jag fel när jag skrev. De övriga får jag skylla på mina feta chipsfingrar och för litet tangentbord på mobilen utan att dubbelkolla innan jag la in meddelandet. 🥸🙈
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Sputnik: Från Färjestads FB sida kan man läsa följande: för att slippa Frölunda i kvarten så får FBK inte vinna ikväll. Hmm
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Zäta75: Vårt hopp står nog till Nubben skickar in en rejäl sudd till lagkassan…
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Zäta75: Varför är FBK rädda för frölunda ?
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Andersson: Det undrar jag med, kort resa och mkt publik, en perfekt motståndare. Förra slutspelet kändes lite ”tomt ” utan att få slå ut dom
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Zäta75: Vilket losergäng. Stora mäktiga regerande mästarna räds en rätt dålig upplaga Spårvagnar.
Inte bara för att vi gått bra mot dem, men hade valt FHC före typ alla lag förutom potentiellt Örebro, mellan 4-10. Tycker de sett väldigt trötta ut, svajiga keepers, skadebenägna, flera spelare som lämnar efter säsongen.

Som FBK:are måste det ju vara en dröm att få dessa under slutspelet. Korta resor, klara favoriter, få grusa Joels avskedsfest.

Men nu är det bara kanske trötta FBK-fans som står för kommentaren du citerade, och inte laget i sig.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
LAGUPPSTÄLLNING: RÖGLE BK - TIMRÅ IK
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Lyytinen återigen uppsatt som 7:e back? Inte helt kurant?
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Dubbeld: Lyytinen som sjunde back, är han sjuk må tro?
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
empa11: Hartmann i andra , Walli fjärde
(där rök den förlängningen ? ) JJ står
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Dubbeld: Hartmann i andra med Pettersson och Lander. Ska bli intressant att se.

Forza Timrå IK!
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Håkkybåkky: Med tanke på att han även var det senast, samt att de 4 mål vi gjorde kom från backarna är jag rätt bekväm med att vi ställer upp på exakt samma sätt 😎
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Håkkybåkky: Ja hur coacherna kan tycka att SEX andra backar i den uppställningen ALLA skulle vara bättre än Lyytinen är för mig en gåta
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Zäta75: Hartmann o Lander har spelat bra ihop tidigare
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Orkar JJ ? Match idag , KAN bli lördag måndag tisdag också
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Andersson: Ja fast om vi inte går för topp 6 och ställer vår bästa målvakt i en sån här viktig match kan vi ju lika gärna skita i det
Låst ämne

« · 2489980