The great one: Är det inte lustigt att dom tappra tillresta tirmåsupportrarna sjunger ”vi är Timrå och vi ger aldrig upp” men laget dom sjunger för har VERKLIGEN redan givit upp?
Jåkkinen: Inget skitsnack det kan du skriva upp. Men inget som yppas offentligt här då det kan skada Timrå IK ännu mer. Vi har redan skämt ut klubbmärket ett tag nu
cloon: Märkligt att flertalet säger sig veta att det finns en schism och vilka det handlar om men vägrar berätta. Luktar skitsnack som Kapanen skulle sagt.
bar mofftak: Tycker det är symptomatiskt för anfallsspelet i stort. Minns när jag satt och tittade på JVM och kommentatorn pratade om att våga spela MOT sin spelare i offensiv zon, att utmana och försöka skapa sig yta.
Det finns exakt noll av det i Timrå just nu, alla åker frånvända och försöker skeppa pucken i rundeln. Precis samma med avslut. Ingen som vill utmana, bättre att skicka över ansvaret på någon annan.
Bee: Garvade högt när jag såg Lundins pass. Det är andra gången idag han misslyckas med ett enkelt pass och ställer sina lagkamrater totalt. Men han är ju inte ensam heller, vi skämmer ut oss fullständigt. Jag har spytt mycket galla över åren men det här är första gången som jag på allvar tycker att det ser ut som rena läggmatcher.
Jag måste ärligt säga att jag får lite mysribba av tanken att Färjestad kommer på besök på Lördag och att vi kommer att få se Brattström vara en världsmålvakt när vi blir FULLSTÄNDIGT pissade på.
Kerstin_k: Dom flesta sitter ju redan på kontrakt kommande år. Komma hem och varva ner i Timrå måste kännas underbart. Ingen som ställer några krav. Bara mysa på och tjäna pengar.
Kerstin_k: Det är alltid svårt att ta sig ur en svacka mentalt då självförtroendet är på botten. Addera en redan svag backsida som aldrig fått någon möjlighet att spela ihop sig skadefria. Jag tror vi söker syndabockar bara när vi pratar om grupperingar etc.. Detta sitter nog mest i självförtroendet..
Olli Nomadinen : Alltså, jag fattar att man kan kuka ur på en chef och så. Kanske bli lite sur.
Men va fan; spelarna åker ju runt i tiotusenkronors-skridskor och ÄR sitt eget varumärke. Hatar man tränaren borde man ju åtminstone kriga för sitt eget varumärke, sitt nästa kontrakt liksom. Eller?
Synct: Med Lyytinen och Strömberg skulle det nog se lite bättre ut. Men huvudproblemet är att det finns grupperingar och att Ante har tappat omklädningsrummet. Blir intressant att se om det ageras av Kapanen ikväll
Läktarproffset: ligger under med 4-1 med halva tredje kvar. Får pucken mitt i slottet, försöker slå ett drömpass istället för att skjuta. Har inte haft så här låga förväntningar på laget sedan säsongen vi åkte ur.
Ser marginellt bättre ut i tredje perioden. Dock inte direkt så att Rögle är i brygga. Måste in några turmål nu snart för att ha en chans att vända detta.
Modano: Håller med, tränare hit och dit, det är för fan på isen de skämmer ut sig! Jag är så jävla besviken på några av snorungarna. Tappat all respekt för vissa
Dubbeld: Han tar en riktig lagkompisutvisning och sliter av röglespelaren hjälmen när vi har pucken under kontroll. Kapanens monstervärvningar fortsätter att leverera 🤯
Banal: De verkar som du inte förstår vad som händer!!!! Tänk lite hur en samling av elitidrottare kan funka utan en som inte bryr sig ett dugg om laget just nu o de har de varit ett bra tag bara så du vet 🤬🤬
{297}: Kollar man på hur lag har reagerat på tränarbyten under säsong senaste åren så har väl majoriteten fått positiva utslag? Djurgården, Rögle, HV, Leksand, Färjestad. Säkert glömt något fler lag. Samtliga lag har fått en positiv förändring. Nu vet jag inte vad som finns på marknaden, men det finns ingen annan lösning på detta. Det får vara slut på lögner i media från ledare, spelare och sportchefer. Ingen tror på det längre.
Blake Slåhan: Här kommer en ström av killgissningar, häng med! Till att börja med så håller jag inte helt med om att backarna var för dåligt involverade i det offensiva, jag köper att vi har/hade för få poängbackar (lyckas Freij ... | Läs mer