1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582171 inlägg · 6215 ämnen

Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11

« · 2627579 Till forumet


Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Ska vi gissa på omvänd matchbild ikväll, jämfört med måndagens haveri? Hemmaspel är uppenbarligen inget det här laget gärna sysslar med, men poängen brukar trilla in borta när det går att bara spela efter oddsen och enbart fokusera på resultatet.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Knylan: snälla kan ni för första gången denna säsongen hjälpa oss lite? Vinn med typ 0-4
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Bli dä når poäng i uken i Dannmark el mot Pöjkera i Islada??
Ja tvivla på dä...
Låt dä rinna lätt rabbuslingar så få dä gå somm dä gå!!
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
SMÅLAND: Krossa den där danska bandyklubben ikväll nu!!!
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Brattström till FBK. Kan vi snälla inte ge honom en bra start på lördag?? Om han nu blir klar tills dess.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Är nån medlem och kan hjälpa mig att köpa 3 stycken biljetter på långsidan? :D
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
JanneH: Ja nu måste Danskjävlarna tas som Ernst-Hugo skulle sagt...👊😁!

Bara att lägga fadäsen i måndags åt sidan o hoppas att vi slipper se nåt sådant igen nu.

Blåställen måste på ikväll nu om vi ska ha chans till vinst. En riktigt krigarinställning vill jag se o att de ledande spelarna levererar👍

Törs inte tänka om vi förlorar ikväll med tanke på FBK hemma på lördag. Då är vi nog nästan nere i skiten.

Vinn ikväll nu o visa upp vad The Big Red Machine står för!🏒💪
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Lomond: Det är dags att vända på detta och vinna igen nu. Det är lite väl negativt i forumet, vore trevligt om det kunde bli positiv stämning igen. Förlust ikväll och på lördag och vi tappar mycket i tabellen.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Rico01: mvmarknaden måste vata ruskigt tunn. Snälla nån.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Är Ante fortfarande kvar..? :)
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Det får inte se ut sådär igen, oavsett om vi spelar hemma eller borta så måste man ta ett bättre ansvar och betala ett högre pris för att få stopp i spelet och det ska vi se till att göra i morgon, säger Ante Karlsson.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Första perioden var riktigt bra såger Ante?? Kollar vi på samma match eller kollar ledarstaben på taket under matchen? Helt jävla otroligt.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
HKN: Ja det är kvällens utan tvekan hetaste fråga; Kan laget uppvisa nåt som bekräftar Kapanens ord om 100% skitsnack?
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
HKN: Ja, vi får väl se ikväll. Det är lite upp till bevis. Själv tycker jag och många andra att Ante sett uppgiven ut och spelarna inte haft någon glöd att vinna. Svårt att bara slå på en knapp. Men sämre kan det knappast se ut än i måndags iaf.

Tror att det blir svårt att ta poäng ikväll om Rögle spelar som senast.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
mikenomad: Nånting är ju helt uppenbart fel med nånting, Ante är ju inte direkt påkopplad i båset. Drivet verkar inte finnas där som förut.
Jaa, inte fan vet jag!
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
HKN: Reagerade också när Ante säger första perioden riktigt bra.

Då kan man ju undra vad han har för krav...😲

Måste bara bli rejält uppsving nu o sen måste Dahlén, Lander o Hållander kliva fram rejäkt nu!💪

Bara seger som gäller nu!💪
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
UbbeNils: Nja, tycker inte Ante sett märkvärdigt påkopplad ut tidigare heller egentligen, samma trötta uppsyn före, under och efter match oavsett matchstatus.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
BlackBay: Håller med, men känns lite som att nånting klämmer.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
BlackBay: Vi får se om empa mfl dyker upp i forumet snart igen. Han sa ju efter den senaste matchen att han lägger ner att vara i forumet då det inte är värt det med tanke på hur dåligt spelet ser ut. Jag kände samma sak, men kärleken till Timrå IK är för stor för att sluta vara här och diskutera med er andra Timråbröder. Tror nog att han och de som har lämnat känner likadant och kommer tillbaka snart.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
UbbeNils: Tänk om nån visste de!!! Nån vet nog ngt??🇺🇿🤬🤬😎
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
mikenomad: Snart dags för match igen.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
JonteD: du brukar ha koll på sånt! Men alldeles rätt att vara tyst. Men nånting klämmer! Det är inget lag längre!
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: Samma här. Jag skulle inte lägga pengar på hemmamatcher längre eller inte kolla på spelet.. det går inte.. det gör fan ont.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Förlorar vi idag så stannar Ante i skåne ?
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: Äh jag var i rejäl affekt efter några skitjobbiga dygn utan sömn då grabben varit riktigt sjuk. Kulmen kom när man stressar upp till barnakuten efter samtal med 1177 om hans andning. Hela tiden dividerandes ifall jag ska åka ut då jag var medbjuden på företagsevent. Allt gick bra och jag stressar som en tok för att hinna min skjuts och byta av med sambo.
Så åker man ut och ser den där SKITEN.
Ska tilläggas att jag varit på 2 av 3 hemmamatcher i jul och fortsättningsdagar, allt ett jävla pussel och en väldigt känslomässig jul då det är första sen mamma gick bort.

Summan av kardemumman är att jag prioriterat hockeyn högt, och på ett stressat manér, och jag känner att skådespelet på isen stundtals är hånande nonchalant.

Men det är ju mitt problem att jag väljer att göra såhär. Topplocket gick bara. Ska inte bojkotta, kommer dock trappa ner engagemang tills jag ser att laget faktiskt vill något.

Sorry för personlig rant! Måtte bortaspelet fortsätta se stabilt ut ikväll, det är ju faktiskt en av få saker som ser något harmoniskt ut just nu.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Andersson: Idag skiter jag i hur spel och resultat ser ut. Orkar inte deppa, älta, klaga, våndas, uppslukas, negga, kritisera 7/24 som det varit senaste tiden.

Jag intar [email protected]åne.mode.nu
Ungefär som K Anka på fotografsafari på julafton, nynnades på samma låt som aracuan trallar.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
3poäng å ha kul kan vi väl sikta på :-)
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Smokey: Jag kan hålla med om att det är förvirrande med allt "tappande"
Ante har tappat omklädningsrummet.
Ante har tappat spelarna.
Ante har tappat media crew.

För enkelhetens skull, kan man summera det till "Ante har helt tappat det"?
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: Ser att Sputnik loggat ur för gott. Det tycker jag är synd
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
mikenomad: Håller verkligen med du!! Sker inget snart i laget då far min topplockspackning 🤬🤬
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
LAGUPPSTÄLLNING: RÖGLE BK - TIMRÅ IK

Wedin fortfarande sjuk men EA är tillbaka
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Vad är det för skada Wedin dras med nu?
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
mikenomad: Verkar ju vara en enveten flunsa. COVID, kanske.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
mikenomad: Hållander med Hanzl... spännande!!
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
mikenomad: va faan! Ja det var tråkigt!
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
mikenomad: Börjar också tro att det är en skada. Känns som att fler hade blivit smittade om det vore något skit. Inte jättesterilt i ett hockeyomklädningsrum direkt där man delar dusch/toa och grejer. Speciellt när Andersson åkte med ner till skåne.

Sen, var det inte en spelare som skulle på röntgen också enligt ST?
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Synct: Oavsett så är det ju givet att det är just Wedin som är drabbad.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Barkborren: Ja får hoppas på effekt där då👍

Hållander jobbar ju alltid hårt men inte fått ut så mycket av det på sistone
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Synct: är väl också frågan om det är någon idé att åka på långresa på bortamatch om det är 50/50 på om han kan spela? Han kanske hade kunnat prova om det var hemmamatch och känt sig pigg. Jag tycker att det är helt rätt med lite extra vila och redo för match på lördag.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Tallnäs: Visst, om det är sjukdom det handlar om. Eller var det Andersson som skulle på röntgen? Någon av dom var det, inte säker. Någon här inne vet orkar inte bläddra tillbaka.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Turkiska Tiken : Ja, alltså, att det är Wedda är ju starkaste beviset för att det kanske är en skada i alla fall.
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Knylan: ja efter de senaste 4 hemmamatcherna kan man inte tro att laget tagit 3 poäng mer på hemmaplan än borta, hade de vunnit 2 av dessa hade de legat på fjärde plats i hemmatabellen också får verkligen hoppas att de steppar upp hemma igen och börjar plocka poäng om folk ska orka ta sig till arenan framöver...
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Ska någon bryta ett ben i kroppen pga flunsa så är det väl Wedda
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
nila: Man undrar vad som pågår i laget?? Man borde ju spela som man gjorde på kapanens tid då hände de saker!!!🇺🇿🤬
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
thorwald: "Sorry gubbar, kan inte komma till matchen idag. Känner mig lite krasslig"
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Synct: Ja Andersson spelar ju såatte....
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Det blir ett par tifon till innan slutspelet men sen behöver vi eran hjälp igen för att kunna smycka läktarna även i slutspelet. Vi satsar på att få ihop 15.000:- innan den sista januari.

TILLSAMMANS!

SWISH: 0730586674
PLUSGIRO: 320281-9

Märk betalningen med ”VSTIFO”
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Synct: Wedin har en förkylning inget allvarligt. EA röntgades men bedömdes inte allvarligt heller. Härligt att han spelar idag! Ni slipper vi gå på 3 centrar, stor skillnad
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
mikenomad: Driver du med oss? Sputnik måste ju kliva in och styra upp årets silly inför kommande transferfönster
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
JanneH: Klicka på Sputniks namn till höger i listan flest likes och du får "användaren finns inte". Han verkar ha avslutat sitt konto. Mycket tråkigt och oväntat. När skrev han sitt senast inlägg någon som minns?

Måste ju bero på att han tyckte att måttet var rågat i den senaste matchens dåliga spel?
Låst ämne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
VST: ”Det blir ett par tifon till innan slutspelet men sen behöver vi eran hjälp igen för att kunna smycka läktarna även i slutspelet.”

Precis det här förhoppningsfulla peppande behövde jag höra. Swishar en slant på en gång 🍻
Låst ämne

« · 2627579