htikare: håller med fullständigt. jag såg dagens match mellan FBK-VF, och fan vad han berömde FBK hela tiden, förutom Calles dialekt så finns det inga spår av att han håller frölunda mer om hjärtat än FBK. Hade det istället varit virus som snackat hade han ju hela tiden bara tjatat om att det var Frölunda som var dåliga, att FBK bara utnyttja chanser och i princip har tur att de vinner.
Skarin: Det är klart vi åker hem igen efter onsdagsmatchen. Däremot hade jag tänkt sova över därnere när det blir dubbelmatcher! Inte snack om något annat.
ralus: Han är oerhört bra som kommentator också..opartisk o neutral hållning till alla lag även när Frölunda spelar..
samtidigt både avspänd o personlig i kommentarerna...Han har den där "balansen" som en skicklig kommentator behöver ha.. annat är det med Canal digitals Virus..där lyser Hans högst egna personliga preferenser igenom konstant...
Anders N och redline: Sluta länka till den där fjanten nu. För att ens ta honom på det minsta allvar måste han iaf skriva en JimmyH-lång krönika kring ämnet. Herre-gud.
Skarin: Klart vi ska rikta in oss på övernattning, trots apläget vad gäller restid. Jag har redan kollat på semester på måndagen. Men frågan är förstås hur många som kan greja det en måndag..?
T T: Det får Willysson svara på ;) Jag kommer inte ihåg hur lång tid det tog. Det enda jag minns var att vi vann i den match jag var där. Vi åkte minibuss och hade småtrevligt.
Hur som haver tar det en jävla lång tid. Inte direkt nolaskogs.
Tycker det verkar som en enda lång transportsträcka till efter säsongen 26/27, då halva truppens kontrakt går ut. Konstgjord andning denna och nästa säsong, och ny sportchef som kan sätta en stor del av truppen inför 27/28. Tragglar ... | Läs mer