Fan - hörde nått löst rykte om kräksjuka i laget? Nån som vet om det ligger nått i det, eller om det är nån som har skämtat mig aprillo? Verkade ju som att alla var med på line up i Kanal 9
Fan vad mysiga Ledin och Jämtin är då! Den förstnämde måste ha kommit över uppbrottet med Kåberg relativt bra där ändå. There's plenty of fish in the sea.
uhhhhhhh dunk dunk ALLA TIKARE ÄR NI KLARA !?!?!?!
U137 Läser inläggen hos Timrå IK Tycho Läser inläggen hos Timrå IK tikwille Tikfanz Läser inläggen hos Timrå IK TheOneNOnly Läser inläggen hos Timrå IK Tant-Gert Läser inläggen hos MoDo Hockey superfalle Förstasidan Steffe Läser inläggen hos Timrå IK Spanarn Läser nyheter hos Timrå IK Snoop Läser inläggen hos Timrå IK Smokey Läser inläggen hos Timrå IK Skarin Läser inläggen hos Timrå IK rödöga Läser inläggen hos Timrå IK Robban Läser inläggen hos Timrå IK Red Rocker Besöker Patrick Polly Pucken Läser inläggen hos Timrå IK Per HApps Skriver ett inlägg hos Moderation Patrick Polly Läser inläggen hos Timrå IK Olle Listar ämnen hos Timrå IK MB Läser inläggen hos Timrå IK mattis69 Läser inläggen hos Timrå IK Lemmy Läser inläggen hos Timrå IK krille123 Läser inläggen hos Timrå IK kidrock 404 Kevin O Shea Läser inläggen hos Timrå IK innekillenskomp Läser inläggen hos Timrå IK Herminator Läser inläggen hos Timrå IK Gorkyman Läser inläggen hos Timrå IK Edgar Brun Läser inläggen hos Timrå IK Dream Team Läser inläggen hos Timrå IK Dogsbite Läser inläggen hos Timrå IK diffe Läser inläggen hos Timrå IK Blizzard Läser inläggen hos Timrå IK BlackBay Läser inläggen hos Timrå IK Ann Läser inläggen hos Timrå IK 73Sjöbba Läser inläggen hos Timrå IK 250kg
TIK-tjej: Du må vara ny och inget fel med det. Fortsätt skriva du. Det är bara det att Calle-bilden inte är ny. Den har funnits i flera år och lagen har växlat beroende på vilket lag man håller på.
ralus: Tvåtallar var för en tid sedan inne på att Jonte kunde skolas om till back a'la Strimma och Bulla. Skulle det fungera är det ju precis vad vi behöver.
Blizzard: håller med, "lirande" jonte just nu tar sig inte högre än tredjekedjan. han måste hitta tillbaka, om han inte går tillbaka till sin fysiska, powerforward spelstil så tycker jag man borde skola om honom till center, eftersom han verkar vilja ha väldigt mycket puck och vara spelfördelare nu så funkar det helt enkelt inte att ha honom bredvid regin eller hahl som också vill ha mycket puck..
Jonte är dock en lysande spelfördelare också sålänge han spelar rakt, men han kan inte ta den rollen bredvid t.ex hahl eller regin, då ska det vara bredvid någon som bagarn, som inte behöver ha så mycket puck. Men då jonte förmodligen är våran bäst betalda spelare så känns dumt att ha honom i tredjekedjan, nä jonte måste hitta tillbaka, eller skolas om till center om han nu inte vill komma tillbaka till sin vanliga spelstil. Annars sabbar han bara
Jag tycker jonte hittade tillbaka mer och mer innan skadan kom, får hoppas han kommer tillbaka i stor stil nästa år, alla vet hur bra han är när han är som bäst. Men det var ett tag sen nu
"En annan anledning till att Timrå är så bra är att "Jonte" Hedström är skadad. Jag menar inte att vara elak eller sparka på någon som ligger ner, och jag har alltid gillat honom. Men Hedström tar väldigt stor plats i ett lag, både på isen och i omklädningsrummet, och på senare tid har han helt frångått vad han själv är bra på. I stället för att vara den brunkare som alla lag vill ha har han trott sig vara en lirare och spelat en hockey och haft en stil som gjort mer skada än nytta. Så länge som han inte inser att det är "back to basic" som gäller så är Timrå ett bättre lag utan honom."
Nyström har så RÄTT!! Sluta lira Jonte och bli som Jämtin fast snäppet lugnare då så klart inge bentacklingar :)
actionleif: Riktigt bra artikel av herr Nyström. Väldigt mycket sanning bakom också vilket ju är det man vill läsa. Han är smart och duktig i jämförelse med Wennerholm (sveriges sämsta hockey-journalist) och hans kamrater, visst undantag Anrell kanske som kan vara häftig ibland.
Aljd: Ja jag vet inte om den där tidningsartikeln är något vidare bra för den där Sverigedemokraten. Gissar på att han får återgå till att spela world of warcraft på heltid igen efter nästa val.