1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604804 inlägg · 6213 ämnen

Semifinal 2008

Sv: Semifinal 2008
timrådynamiten: skynda å gö ett snabbt mål då

det är fan inte sant vart är backarna??!!!

AndersN:
Det tråkiga är att Backlund inte kan göra några idioträddningar.

timrådynamiten: Shiiit :(

Sådär nu är det bara 1 match kvar i år....

timrådynamiten: där va matchen förlorad

FAN. Det var nog den säsongen det.

nu jävla gubbar...
mott linköping och final...

nu jävlar sitter den snart

Billig utvisning, men Sanny är inte direkt bra

inte bra sanny...
måtte vi vända detta nu

fan inte boxplay nu!

vi ska ta dem!!!!

timrådynamiten: Kom igen - Vi kan ta dom - Idag - På torsdag - och på lördag om det krävs

kom igen timrå ! kom igen timrå ! kom igen timrå ! kom igen timrå ! kom igen timrå ! kom igen timrå ! kom igen timrå ! kom igen timrå ! kom igen timrå !

250kg kärlek: Måste vara kryptoniten

Kommigen nu Timrå, kämpa in en puck till nu!

Snoop: Det som känns mest jobbigt är om Timrå hade kommit upp bara några snäpp så tar vi dom, nu är det ju bara ett mål, sen blir HV nervösa, vi är med och spelar kasst, jäkligt frustrerande, om du förstår vad jag menar.

Nästan dags att ta till alla superlativen som haglade som spön i backen i denna gästbok för bara ett par dagar sedan.

Allvarligt, Timrå har varit med i den här matchen, laget har visat en hel del positiv energi. Nu får laget ett reduceringsmål och vips skapar det en hel del funderingar i HV-huvuden.

Tjocktanten ska blåsa, innan dess vägrar jag att ge upp.

ja koimigen nu tik!!

Om inte annat är det oerhört viktigt för torsdagen, precis som första matchen i Jkp, att vi är med- Att vi känner att vi är med in i kaklet

250kg kärlek: Jaja mensan finns det en enda droppe av bensin att använda så gö det kom igen nu timrå

Chansen finns - kom igeeeen!

nu är de nära komigen å fortsätt här nu

Ser vi samma match? Jag tycker Timrå spelat mycket mycket bättre idag än vi det spel vi presterade i går. Första perioden hade vi åtta minuter i utvisningsbåset, varav ett 5-3 som vi lyckade klara ut. I andra var vi med i matchen, ett typiskt bortaspel, för att ha en chans mot ett otroligt duktigt HV.
Jag är fortfarande positiv till matchen ikväll, vi kan mycket väl vända detta. Dessutom 1-2 nu. F-n, det är inget skitlag vi möter utan serien i särklass bästa lag.

viktigt med tidigt mål, tragiskt att de är så många som redan hade gett upp säsongen.

Faan vad skönt att fål hål på faanskapet.

timrådynamiten: Bra Robin!
Nu kör vi to the bitter end!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jaaaaaaaaaaa nu kommer vändningen

nu kör vi i sista perren här å vänder komigen nu timrå

Bragd-Birger: Visst är det så, vi har inget att sätta emot, deras forechecking gör att våra sirapsbackar inte hinner med utan bara slänger iväg pucken och oftast inte ens ur zon......då blir det svårt med uppspelen.

KOM IGEEEEEEN NU KILLAR! vi har vänt 2-0 underläge 2 gånger i det här slutspelet, det ska gå en gång till1

RTS: Skulle gissa att det är så enkelt som att HV lyckas neutralisera Timrå. Då ser det inte roligare ut än så här. Ungefär som Timrå gjorde med Modo i kvarten.

Hoppas Challe har blandat kryptonit i sportdrycken.

RTS: Det se rfaktiskt så illa ut som att det är soppatorsk.
Kanske vi kan ta igen oss och komma igen på torsdag med en extra dags vila. Det är det enda hopp jag kan se nu.

Om vi inte i denna match helt enkelt börjar att leva upp till VI ÄR TIMRÅ OCH VI GER ALDRIG UPP!!!

Ett försök till konstruktivt inlägg.
Vad har hänt med Timrås fart? Är vi så jävla byxis för Ward och Co?
Är vi helt Slutkörda?.
99 av 100 ggr är Timrås backar inte ens inne i offensiva zon inna spelet vänder och hamnar på mellis.
Jag känner inte igen våra krigare för fem öre.
Och Regin vart är du????.
Lotvonen behöver knappast nämnas, han kontrakt måste väl rivas efter detta år.
Timo har min förståelse genom hans alla skador.

Backarna är inte tillräckligt bra för att avancera till SM-final. Där bör Nubben överglänsas utan större problem av sin efterträdare

Bragd-Birger: 2008, vi vinner nästa hemmamatch och snuvar HV på sista matchen, vi behöver bara vinna en match där nere och HV spelarna tror inte Timrå vinner 7:e där nere, jag lovar.

jag börjar ladda för stanley cup och vm redan nu

Steffe: Burskydd, är det verkligen en melodi i en SM-semifinal, nä jag skulle inte tro det... gå FRAMÅT för fan.

Bragd-Birger: Exakt

Snoop: Vilket år då?

MB: Hur fan vore det att försöka göra ett avslut någon gång tidigt i anfallen, HV lär ju veta vid det här laget att Timrå svänger konsekvent UR alla sina lägen... Allt bara för att fina öppet mål, det finns inga öppna mål på Stefan Liv utan det är bara att skjuta när den fan är skymd.
Sen om det inte finns mer moral än såhär i detta laget så skulle då inte jag må dåligt om finnfemman splittras ...
Kanske skulle detta kunna frigöra lite pengar till ARBETSVILLIGA spelare.

LHC - Timrå i final

Vart är REGIN och TIMO. Sämst på plan idag igen.
Detta är ju Total utlassning idag igen.

Sundh o Tenkrat, Moe Och Backlund Bra, Övriga är inte med.
Känns tydligt i dessa matcher att Hv backuppsättning är 2 klasser bättre än Timrås.
Kalle k Direkt ansvarig för Hv 1-0 där han helt oattackerad lägger ut och ger bort pucken till HV.
Samma visa med 2 av deras frilägen.

Jag säger det igen: va fan har hänt med Timo o Regin.

SKÄRPNING!!!

Sista 10 minuterna betydligt bättre timråspel. Men vad hjälper det när Pärssinen kör en övermodig assist rätt in i banan.
Det är bara att inse, HV är numret för stort. Dom checkar sönder våra uppspelskassa backar, vänder blixsnabbt och har eoner av tid i egen zon. timrå har fullt sjå med att försöka ligga rätt i banan. Initiativet är HV:s, fullständigt.

Nu är det bara att köra på i sista. Nu har man inte målat på sisådär fem perioder, och det är bara att inse att Liv inte alls är på humör för att släppa in en slumppuck. Då måste det jobbas ordentligt för att lägena ska dyka upp.

lincoln: Alltså han är 2m +100kg och är den mest skitnödiga på banan, det är ju förhelvete inte klokt, fan jag för hybris......

Hjäsp:O

HV är alldeles för bra för oss. Det ser ut som om vi inte orkar, det är alldeles för många som är osynliga.

Lotvonen är som en stor panikbacill hela han...

« · 1021369 · »