KulltorpsOlli: vi kanske inte ska vara så oroliga för att bli brandskattade på stjärnspelare om vi missar SHL i år, vilken skräpklubb som helst kan tydligen köpa offensiv spets.
14-3 i skott och underläge 0-2. Slutspelsknappen är definitivt inte på.
Sputnik: Man är förvånansvärt inte påslagna... Hur är det möjligt? Vad är det med laget? Jag vädrar tro att det bara är nerver. Vi har ju värvat spelare för att klara slutspelet...
{3571}: Det ska man inte säga. Det är fan inte lätt att spela mot en mur av kött heller. Alla fem står konstant i mitten, särskilt nu när de leder. Det är så här de alltid har spelat, det är det de har material till. Det kan blir helt annorlunda mot ett lag som vill spela.
Fattar inte stressen. Som vi spelade innan 1-0 kör vi slut på Vvik även om vi inte gör mål i första. Att vi slarvar är ofta tecken på någon slags stress som är helt ogrundad. Känns som vi vill ha 2-0 direkt och ifall vi inte får det så blir vi otåliga. Tålamod is the key!
KulltorpsOlli: Lite för mycket primadonna över förstakedjan tyvärr. De gillar ytor men Dahlén måsge utveckla sig i att kunna ta för sig mer i fysiska tillknäppta matcher om han skall ta nästa steg i en bättre liga.
Smokey: Timrå får väl visa att man kan spela hockey då! Det är helt upp till laget! Vi ska vara glada att vi inte har ett matchstraff och fler utvisningar på våra skitgrejer.
Rallarn: Hartman leder för övrigt minus-ligan i slutspelet på -3. Han har kommit in helt fel i allt. Och utvisningsligan (räknar bort Madsens 20 min efter slutsignal)
Nu är det fokus på fel saker, det oroar mig också... Och varför skjuter Albin från blålinjen när han kan bryta in? Det är ju fortfarande ingen som vill göra skitjobbet mot mål...
Andersson: Det som oroar är att Freddan coachar förstafemman rejält. Problemet är att förstafemman är iskall... Lööke kanske raka ta sig en funderare på om han ska byta sport.
Åsså får de sluta med dumheter på isen. Spela hockey!!!!