Zäta75: Det ena ska vara en utvisning, det andra ska inte vara det. Hur ska du ha det? Jag tycker verkligen inte att Timrå gynnas av domarna. Alls. Deras första borde verkligen ha dömts bort. Verkligen.
Olofsson måste bänkas. Han har en sån glorifierad självbild att det är skrämmande. Han åker runt som om han va på allmänhetens åkning, 0 självkritik. Hoppas Lodin är tillbaka till på söndag, bänka Olofsson och låt Oliver Johansson lira istället.
Ahpl: är det verkligen icing, det Karlin snackar om? Tycker det ser ut som att västervikaren är på egen sida av röd när han styr med skridskon. Sen ska nog Karlin hålla käften angående ”billiga utvisningar” och uteblivna matchstraff, vi har två spelare skadade med hjärnskakningar där vi totalt fick 4 min pp.
{9255}: det är ju självplågeri detta men euforin vid vinst är värt det. Idel matchbollar nu, gärna slut på söndag och så kan man njuta av sju matchersserie och en massa förlängningar i andra semin
Zäta75: Att Karlin ställer sig mitt framför kameran och säger att domaren ska sluta följa regelboken i slutet på matchen känns ju inte riktigt som en man i balans.
Säpo å KGB läre ju komma å sparka in dörren här, skrek så rutorna höll på å krascha, fyfan va gött!!! Å så jävla gött att just Lundin fick avgöra också å med ett hattrick, ja nu ä freda kvällen räddad! DÄ RINN LÄTT ERA JÄVLAR :D
KulltorpsOlli: Tror jag kommer behöva en pacemaker om vi ska göra det såhär spännande... puh, Skillnaden idag, stavas S P E T S. FYFAN VA JÄVLA GÖTT HERRE MIN LUNDIN
Det har med gott belägg klagats en del på att nyckelspelarna försvinner in i bakgrunden, men jävlar vilket tillfälle för Lundin att kliva fram och lägga matchen på axlarna.
TimraStockholm: Ett ben i finalen nu...ska mycket till för att Vvik ska vinna 3 i rad nu. Vi avgör hemma på söndag och låter löven och bik få grisa i 7 matcher och köra slut på varandra.
TD: Det är lugnt. Han har mycket hockey i sig. Vi måste ge honom en chans. Det kanske släpper för honom nu eller om något år i någon annan klubb. (Hoppas han blir Goalofsson nu)