Det spelar väl ingen roll vad du skriver här Smokey. Det är ofta det är tomma ord från din sida. Tänker närmast på den fejkade Timråresan häromsistens, den enorma propagandaapparat du drog igång för att folk att tro att du cyklade Köping-Timrå efter avancemanget mm.
Kongo: Nu får du ta några piller och be farbrorn som brukar komma med den vita tröjan med remmar på, att ta dig till ditt lilla rum med madrasserade väggar. Vi andra vet hur jobbigt det kan vara när TIK ligger under... Stackars Kongo!
Smokey: Jag tror bestämt att du blandar ihop mig med någon av dina gamla kompisar från tiden på Sidsjön, du vet innan du flyttade till Köping (av alla orter?) för att starta ett nytt liv. Själv är jag en fullt frisk 20-åring.
gud: Kan bara hålla med. Någon borde åka hem till dig och sprätta bort ettan på ditt tangentbord så vi slipper alla dina åtta utropstecken efter varje mening. Eller är det redan gjort?
Synct: Ett tips till alla som eventuellt stör sig på någon person på forumet. Svara inte på inlägg från den personen, då lovar jag att saker lugnar sig.
För övrigt, lite väl mycket pajkastning här inne för stunden tycker jag. Läs ovan tips för trevligare forum!