Bragd-Birger: Ähh vadå Nubben har ju inte behövt värva under säsongen. Han har ju byggt ett lag som skulle klara ett kval. Har vi inte HA:s bästa budget nästa säsong så funderar jag på vad Nubben har i lön...
Duncan: Om ni åker ut loosar ni 45 mille då eller får ni behålla hälften första säsongen i allsvenskan? Ni tappar många mille oavsett va? Rätt eller fel?
Matcherna mot Oskarshamn tyder på att botten av shl inte är nå bättre än toppen av allsvenskan. Eller har jag fel? Jag trodde Timrå skulle vinna i 4 raka, men jag hade fel. Jag vill inte ha upp Oskarshamn...vore katastrof om dom kom upp till shl :( Ni måste slå ut dom för allas skull!!!!!!!!
Det jävliga är att Oskarshamn vart bättre i nästan alla perioder borde ståt 3-1 i matcher till de. Nubben agera och sparka dåren eller dig skälv jävla damlag du och flinten byggt
Synct: Helt bedrövligt, vet inte om man dricker lugnande på planet ner?
Vi förtjänar inte ett skit idag, ser ut som ett korplag utan varken spel idé eller ork. Dom åker ifrån oss, vinner alla sargdueller. O framförallt är hungrig på att vinna.
Jag vet inte om det här går att skylla på Freddan.
Man ska väl för fan kunna kräva av en spelare på elitnivå att denne klarar av att slå och ta emot enkla pass oavsett vem som står i båset. Alldeles för många spelare som totalt viker ner sig i en viktig match.
EXPLORERSMÅLAND: Freddan coachar laget ut ur SHL. Detta är fan sämre än allt .spelar fan sämre än ett div 2 gäng.kan inte slå ett enkelt pass, kan inte ta mot enkla pass, trög skridskoåkning Ja sammanfattningsvis Helt värdelöst...
Bee: Det här är topp-3 det mest bedrövliga jag sett Timrå presterat. Får vi med oss något annat än skam från Oskarshamn idag så skäms jag. Nu får alla ta sig i kragen och f*n visa lite vilja och kunskap hemma på torsdag. Det här är inte ok.
EXPLORERSMÅLAND: Har Timrå tränat på powerplay någon gång under säsongen? I vilket fall som helst så är de sämst på detta. Kanske det beror på att de har så svårt att vinna tekningar. Speciellt viktiga sådana.
Hoppas Westfält har det bästa i sig framför sig nu, verkar förövrigt vara en vettig och lösningsorienterad herre som snabbt rättar till något när han märker att han gjort ett katastrofalt misstag.
"Marcus Westfält lämnar MoDo för spel i Färjestad. Detta utan att ha spelat en enda match för klubben."