EXPLORERSMÅLAND: En undran? Har alla slutat att tro på våra stolta furor!!! Va fan kom igen nu o tänk på hur roligt o trevligt de va ifjol när Jonte sa sina bevingade ord!!!!! Vi är Timrå o vi ger oss alldrig!!
{8515}: Jag har förlikat mig med tanken på att vi mycket väl kan åka ut. Det blir som det blir, livet går vidare. Man överlevde ju förra gången. Å andra sidan vore det ganska mycket trevligare om vi grejade detta.
Synct: sitter pa jobbet och foljer matchen. handerna svettiga, hjartat dunkar.. jag var hungrig nyss men nu mar bara illa av tanken pa mat. snalla Timra kor nu in i kaklet och visa att ni kan spela sjukt bra hockey!!!!! Vi alskar ju Timra IK!
Tycker kanske inte att det helt fel med madsen som Center i första linan Han är ju Vår bäste defensiva Center och kan täcka upp för Wedin och Hållander.
{8671}: Tror man blir ganska lurad av ljudet i små arenor, även i HA ifjol låter det ibland mer på små arenor igenom TV-rutan, blir väl ett mer koncentrerat ljud till mikrofonerna ju mindre arenan är, helt annan sak om man är på plats, men jag kan ha jävligt fel.
{4606}: Madsen är en klok spelare, men slarvar bort för mycket med dåliga pass. Herregud 3 klara lägen nu. Det är därför jag inte vill se han i. 1:a kedjan. Kan inte förvalta att han spelar med de bästa i laget.
Synct: noll puckinnehav efter halva perioden. Förbluffad över hur dåliga spelvägar timråspelarna väljer, ingen skapar utrymme eller andrum för sina lagkamrater i egen zon.
Tikkare: Molinder går nog inte in i Njurundas uppsättning. Hygglig period av Hardegård och Falk, trodde jag inte på förhand att de skulle kännas säkrast. Bara jag inte jinxar detta nu!
Men hur i helvete vore det om man kunde vinna lite tekningar i denna satans jävla matchserie.... Varför känns det som att Molinder är på i sen 19 av 20 minuter denna period?!?!?! Pajkastare!!
Affe_TIK: jösses. Perioden går oavkortat till Oskarshamn. Timrå är totalt menlösa i allt dom tar för sig. Uppspelen är ett skämt, defensiven är ett skämt, lagspelet är ett skämt och vi går fortfarande på Oskarshamns centrala passning. Anfaller vi gör vi det en och en.
T T: tveksamt, men gör han det så vinner vi, det är ju en hockeyestetisk naturlag.
Gött med uppehåll, men mysigt att det drar igång igen. I synnerhet på bortaplan, mot en motståndare som på alla sätt bör betraktas som "bättre än oss". Läs mer