roger_sundsvall: Äntligen, kom in själv. Köpte 2 på DH, där var bara 7-8 platser kvar efter de jag bokade. Gonatt, sweet dreams alla TIK-supporters :-)
Måtte KHK #7 drömma feta mardrömmar inatt om vindsnabba TIK-forwards och tomma kylskåp
Sputnik: Du som vet är Joakim Thelin på G till Timrå fick tydligen obegripligt nog inte nytt kontrakt med AIK. En del säger att han ville bort därifrån och att Timrå ligger närmast för han
{3627}: Arenan tar 6000, 200 platser är vikta till bortasupportrar, kommer det en endaste liten vilsen bleking till ståplats med insektströja så kommer ändå hela sektionen vara vikt till bortasupportrar. Om det otänkbara skulle inträffa och du inte får en biljett så vet du vad du ska göra.... inte en sportmössa att khk får med sig 200 pers. Det kanske inte är vackert men om worst case scenario inträffar, tänk bortastå. Nu övernattar man fan gömd i en fläkttrumma i ladan om man inte får biljett.
Puckat: Jag brukar inte bli rörd men ikväll kom det några glädjetårar . Vilka krigare vi har och då menar jag alla i laget. Någon härinne vräker ur sig så mycket skit om några av våra spelare så jag undrar vad det är för Timrå supporter. Skämmes på dig.
I kväll ger jag mitt cyklop till Berglund och Boyes som gör allt dom kan för att vi ska vinna. Timrå Ik är dom bästa och vi ger aldrig upp.
The great one: Ja, jag fattar inte hur det fungerar men visst känns det jävligt slumpmässigt. Jag gick in exakt på slutsignalen, vet inte vad klockan var då men det tog ungefär 45 min som sagt. Då lyckades jag även förflytta mig från soffa (mobilen) till datorn och använda samma ”kö-id”.
Jag är glad att jag fick plåtar men jag tror du kan vara lugn. Säg att det ryker 2000 biljetter första timmen (och då tar jag nog i) plus 2000 säsongskort, så har du ändå 2000 biljetter kvar till morgondagen. Men längre än till imorrn förmiddag ska man nog inte vänta.
Jag har lyckats köpa. Blev väl en kötid på typ 45min. Är så jävla hispig att jag inte vågar göra annat än att sitta med mailkorgen uppe. Tror man måste vara rätt rask när man får det andra mailet från den där que-it sidan. Kommer bli fullt, garanterat. Förutom då möjligen på borta stå.
Modano: Fy fan, varit bortrest en vecka på resa bokad för veckor sedan... Kunde aldrig ana om att det skulle bli detta direktkval om SHL-plats. Fått hacka mig igenom fulstreams men nu jävlar.. I kö för biljett, här ska levas om på onsdag. KROSSA KHK!!
T T: Kommer vara slutsålt om ett par timar imorgon. Även i fjällräven där de ska leka komma samtidigt i byxan pågår en tävling SM guld på det runt gator i Övik
Bragd-Birger: Gött vilken kämparseger, var aldrig orolig! Så himla gött att få stå och sjung och fira med Timråfamiljen på plats. Hauken, Gallo, Berglund ja hjältarna är många denna kväll.
Intressant notis. Vet ni varför Kolan har nr 7 på tröjan? Jo det är hans personliga rekord i ätna familjepizzor på en timme. 😉
{3627}: Jag skulle aldrig någonsin få för mig att inte ta på matchtröjan en hemmamatch. Efter 2 segrar utan matchtröja på är dock läget förändrat. Därför blir det ingen matchtröja heller på onsdag. Jag gör vad jag kan.