zita: Det som verkligen får mig att tro detta rykte är att det är just du som kommit med det.
En lite våt dröm jag har såhär på tisdagen vore att förena Crippe, Warg och Månsson i TIK kommande säsong. Kanske inte för själva hockeyn i sig, utan för att det ska bli någon högre nivå på alkoholdrickandet. Det är ju bara Pärssinen som hållit fanan uppe.
jens_88: Ja det har han, men det hade väl Warg också.
Är det ömsesidigt så kan ju kontrakt brytas. Hahl lär ju ha kostat kulor så det räcker och blir över för Frölunda, en superstar som inte trivs är kanske inte så jättebra att ha i truppen, även de lär väl ha en spelarbudget att gå efter.
zita: KAn ju inte vara Hahl eftersom han har kontrakt och han trivs väl i gbg, och sanny kan de inet va för han är back o spelade inte i ngn kedja, Warg spelade han i ngn speciell kedja ?? Jaja får väl se då.
zita: Är det Hahl du menar hoppas jag att han tar mer allvarligt på ett slutspel den dagen hans kontrakt löper ut och vi skulle lyckas nå dit. Måhända var Hahl en tongivande spelare men hans matcher under slutspelet gav bra mycket mer att önska.
Skarin: Ojoj ,här har man minnsan missat , nyss var det alldeles dött här , är ju ganska så STENSÄKER på att vi kan glömma Hahl..
Om det är någon denna zita syftar på så är de ju Peter Regin , är väldigt förvånad över de då hans tjej bloggar och enligt den trivs de ganska bra som jag förstått de ...Men men , Regin i andra kedjan hade varit perfekt tillsammans med Axie och Sundh , antar att det är den kedjan hon/han menar...
Att sedan Sanny bestämt sig för Timrå , Okej kanske mer sannolikt...
Anonymous: TVÅ ÅTERVÄNDARE OCH EN NY KLAR Sanny Lindström och Peter Regin har båda idag tecknat ett 3 årskontrakt med Timrå Även Petri Kontiola har skrivit påför 4 år utan NHL Klausul...
Jo Man Tackar, de är vad ni kommer mötas med imorgon eftermiddag..
zita: Klart zita syftar på Riku Hahl.."då kan en viss kedja vara komplett igen, kanske..." Misstänker att kanske syftar på att Pyörälä kanske inte blir kvar.
Bara Leksand som gjort mindre mål klart det här inte håller med 32 matcher kvar måste ageras annars kommer det bli ras ner till botten. Utan Johansson Dalle Genborg Didde har vi legat där redan i botten. Totala fiasko värvningar på ... | Läs mer