1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604868 inlägg · 6213 ämnen

Silly Season 09/10

Sv: Silly Season 09/10
zita: Starostenko?

zita: Ja inte är det Wargen för jag räknar inte honom som stjärna även om jag tycker han är bra.

Måste vara Jonte :)

zita: Regin eller Hahl?

zita: Sundsvall/Timrå Skulle ju kunna vara Warg. Men stjärna?

Ambroo: nä vill inte säga nåt namn än, men det lär väl visa sig...men en viss kedja kan vara komplett igen då...kanske 

zita: Hahl

zita: Är det min namnfrände? Då jublar jag.

Hahl Bundy: hi hi säger bara så här å gud låt ryktet vara sant.....

zita: Bagarn!!! Tog honom 1 vecka att inse att Karlstad är dåligt

zita: Du driver inte med oss nu va ?

Tvåtallar: Har hört samma rykte från 2 olika källor idag...så jag hoppas..

zita: Det som verkligen får mig att tro detta rykte är att det är just du som kommit med det.

En lite våt dröm jag har såhär på tisdagen vore att förena Crippe, Warg och Månsson i TIK kommande säsong. Kanske inte för själva hockeyn i sig, utan för att det ska bli någon högre nivå på alkoholdrickandet. Det är ju bara Pärssinen som hållit fanan uppe.

zita: Superstar Kent Norberg?

Hahl vore häftigt, i så fall måste jag nästan krama karln, i tanken åtminstonde... Men sen har vi väl Kokko som saknas också.

Knylan: Och tydligen DiCaz... :)

Tycho: Glöm inte Karjalainen också :P Fast han hade ju en ursäkt iallafall.. Han fick inte spela ändå

Tycho: Jo, men där tror jag det mest handlat om regelrätt drickande. Inga utsvävningar. Det är utsvävningarna jag vill åt.

Knylan: Av samma källa fick jag veta att 2 kanadensare var på gång och det var ju sant. Så vi får väl se..

Knylan: Men Svensson då?

zita: Det är ju uppenbart vem du menar men låter för bra för att vara sant.
Dessutom hur ser hans kontraktsituvation ut

Även en "hård" back är på gång vem det nu kan vara.

zita: Ed Ward ?? Schnabel ? Pasi P? Åkerblom?
Det är nog fan Backlund som Ambroo säger.

Tänk tanken med 3st målvakter att välja mellan, Enligt Ecke Holmberg är detta en härlig känsla.

Tvåtallar: Om det gäller herr Hahl så har han kontrakt nästa år

jens_88: Ibland kan kontrakt brytas..se bara på Warg

jens_88: Ja det har han, men det hade väl Warg också.

Är det ömsesidigt så kan ju kontrakt brytas. Hahl lär ju ha kostat kulor så det räcker och blir över för Frölunda, en superstar som inte trivs är kanske inte så jättebra att ha i truppen, även de lär väl ha en spelarbudget att gå efter.

RTS:Backe är ju ingen utespelara...det är en stjärna som kommer tillbaka om det är sant

zita: Det var för att han hade ett options år för han skrev 2+1 år.. Hahl skrev ett 2 års kontrakt, fast ja.. "Nubben" kanske är givmild

zita: KAn ju inte vara Hahl eftersom han har kontrakt och han trivs väl i gbg, och sanny kan de inet va för han är back o spelade inte i ngn kedja, Warg spelade han i ngn speciell kedja ?? Jaja får väl se då.

Knylan:
Sant man måste värdera vart ryktena startar, det är bara Willy och Ambroo som jag litar på......:))

Snoop: En center är det som inte trivs.....

zita: Jaha ja de va som fan, Regin tror jag isf.

zita: Är det Hahl du menar hoppas jag att han tar mer allvarligt på ett slutspel den dagen hans kontrakt löper ut och vi skulle lyckas nå dit. Måhända var Hahl en tongivande spelare men hans matcher under slutspelet gav bra mycket mer att önska.

zita: Oh ah Micke Lind

RTS: Jo fast hans kedja är utspridda eller pensionerade :P

jens_88: Kanske kommer Sjöberg o Mackan med på köpet och vår förstalina från -99 är komplett.

250kg kärlek: När jag ser detta så ryser jag i alla fall.

RTS: Håller tummarna också på en comeback av Tjobba när vi ändå är igång

Hahl Bundy: Jag tror det är Peter Smedberg eller Anders Wikberg.

...och zita fick igång HS utan att nämna Backe. Fantastiskt :)

Paddan: Det är nog Matthiasson - han trivs nog inte i Ungern, Bulgarien, Kanarieöarna eller vilken liga det nu är han huserar i :-)

zita: Kommer du med svaret imorgon :)

Skarin: Ojoj ,här har man minnsan missat , nyss var det alldeles dött här , är ju ganska så STENSÄKER på att vi kan glömma Hahl..

Om det är någon denna zita syftar på så är de ju Peter Regin , är väldigt förvånad över de då hans tjej bloggar och enligt den trivs de ganska bra som jag förstått de ...Men men , Regin i andra kedjan hade varit perfekt tillsammans med Axie och Sundh , antar att det är den kedjan hon/han menar...

Att sedan Sanny bestämt sig för Timrå , Okej kanske mer sannolikt...

Anonymous: TVÅ ÅTERVÄNDARE OCH EN NY KLAR
Sanny Lindström och Peter Regin har båda idag tecknat ett 3 årskontrakt med Timrå Även Petri Kontiola har skrivit påför 4 år utan NHL Klausul...

Jo Man Tackar, de är vad ni kommer mötas med imorgon eftermiddag..

Mackelito: Vilken tur att det är första april imorgon

Anonymous: Man vet aldrig....

zita: Men kläm ur dig ett namn nu för i helvete!! Har vi inte fått lidigt tillräckligt den här säsongen!?=P

Paddan: Precis, zita har grundat rejält för en 1:a aprilblåsning.

Snoop: alltså, kom ihåg att det är 1:a APRIL IMORGON..

t_89: Hah jävligt idiotiskt att lägga upp för ett aprilskämt i dessa tider. Då lär det bli lite hatastämning.

Tikkanen!

Skönt med ett fett luftigt vagt rykte, bra jobbat zita.

zita: Klart zita syftar på Riku Hahl.."då kan en viss kedja vara komplett igen, kanske..." Misstänker att kanske syftar på att Pyörälä kanske inte blir kvar.

Hur som helst tror jag ändå ingenting på ryktet:)

« · 1148639 · »