Hahl Bundy: Va, har Linkan fått finnar? Attans, såna där kosttillskott måste man läsa innehållsförteckningen på.
Honhundsteak: Att Zuccarello skulle lämna MoDo var ju verkligen en total överraskning som varken klubben eller supportrar räknat med...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
TIKbiff: Jag tror inte att Hirso kommer på bekostnad av Corso. Dock är jag inte så säker på om Corso är en önskespelare i Linkans ögon. Tror faktiskt att man är beredd att släppa Corso under förutsättning att det är rätt peng på honom samt att man har en klasspelare klar, istället för.
Men sedan Timo? Är det någon som har hört nått? Blir han kvar? Det stog ju för något tag sedan att både han och Prios erbjudits nya kontrakt. Men nu verkar det ju som om inte Piros blir kvar, kan det vara lika dant för Timo med? Jag vet inte vad jag hoppas i den här frågan. Timos säsong har varit under all kritik, men jag vägrar tro att hans karriär som toppspelare är över.. Kanske det fattas fler bra spelar breve honom? Ja jag vet inte, men det enda jag vet är att om han blir kvar ska han ha betydligt lägre lön.