Så gjorde Corso 52 poäng i Kärpät 08/09 och Hirschovits 66 i HIFK samma säsong. Den där Hirschovits är nog inte att leka med.
Tycho: Hirschovits och Pikkarainen gjorde tillsammans 42 mål och 61 passningspoäng, totalt 103 poäng när de spelade tillsammans i HIFK säsongen 08/09. Lägg därtill Corso som jag utgår kommer att vara kvar så känns det som att vi har bra spets i laget. Thord Johansson verkar dessutom överlycklig att försäsongen gått så bra för både Hynning och Pärssinen, och sedan kanske Sonnenberg på det här.
Jag andas morgonluft.
Redigerad kommentar
Bragd-Birger: Jag kan inte det byråkratiska förfarandet till100% men det lät som det var av hänsyn för någon annan part som han inte kunde säga vem det var.
Brännan var på blottade kroppsdelar både stark och jämn. Men jag skulle inte kalla den överdriven på något sätt.
Kerstin_k: En person på mötet frågade: När blir det officiellt? Till veckan, eller?
Linkan: Nej, det borde bli tidigare än så.
Jag har nämligen svårt att tro att Linkan säger att en spelare är klar om han inte är det med tanke på hur noga han är med vad han säger annars.
Men men, vi får väl se. Själen vill gärna vara lite försiktig då stora förhoppningar har förvandlats till bajs förr.
Redigerad kommentar
Iofs så spelade Corso mycket färre matcher men ändå.