Redigerad kommentar
Frella: Fast frågan i den här diskussionen varför vi helt plötsligt får för sig att amerikanisering av hockeyupplevelsen är vägen vi ska ta för att generera större intäkter. Nog för att vi börjar få distans till 90-talet och börjar se på 90-talet med nostalgi i blicken, men experimentet då får det ju inte direkt att "rinna till". Diskussionen skulle kunna vara direkt hämtad från 1996.
Bara för att man hade önskat mer av Styf innebär inte per automatik att man blundar för klubbledningens brister.
Det går att önska mer av båda parter eftersom allt inte är svart eller vitt.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Raggaren Putte: Om man tycker att hela poängen med verksamheten just nu är att byta ut klubbledningen så förstår jag hur du ser Styf som en "hjälte" i det här.
Tyvärr är ju verkligheten den att vi är mitt i en säsong nu också där vi har en väldigt dålig trend att fundera över. Jag tycker att få ordning på spelet ska vara prio ett på dagordningen. Då kanske vi måste värva.
Redigerad kommentar
Hahl Bundy: Konstigt, var det inte Murley som enligt agenten var aktuell för flera schweiziska klubbar. Fast var prislappen, som de tyckte var billig, för saftig även med schweiziska mått mätt.
Nu skulle jag dock kunna tänka mig att prislappen på Murley torde hamna någonstans i Sonnenbergklassen.
Redigerad kommentar
Timrå Icon: Apropå fransoser, har Måns fått ett riktigt kontrakt än? Det verkar diffust.
Annars är ju Peter Nylander alltid redo...
Det förstår väl jag också. Men det är alltid roligt med konspirationsteorier och foliehatteri.