mikenomad: Jag tror att många juniorer kan lyfta sitt spel nu när de får 38 min speltid per match. Hamnar Modo sist så är det ju inte sämre än förra säsongen...
Johnny Bravo: allt är relativt, beror på hur mycket lön grabben får. Har han runt 150k i månaden skulle jag klassa honom om en helt okej värvning allt över det kräver att han imponerar rätt så mycket på mig kommande säsong.
Läser på olika forum att Hedman fått nobben av Näslund pga att han är för dyr o överskattad. Sanning? Ingen aning. Jag tycker det känns som en bra värvning.
Kan ingen med lite tid räkna ihop hur mkt poäng våra nyförvärv gjorde senaste säsongen räkna gärna med de som är kvar sedan senaste, vore grymt med +/- stats inräknat så kan vi jämföra var vårat krut ska läggas någonstans :]
1 pressmeddelande och boom vilken modoaktivitet det blir i Timråboken, säger som blizzard att så länge han spelar bättre än Jokela och Kolan så blir det bra, och jag är övertygad om att det finns mycket hockey i Hedman.
Johnny Bravo: Var inte Oscar en av Nubbens favoritspelare, innan de båda hamnade i Frölunda, så det är väl bara logiskt i sådana fall att den ömsesidiga kärleksbetygelsen fortsätter i Timrå
Ewy: Hur ska ni hantera en spelare som är född i Örnsköldsvik? Blir det en extra läkarundersökning av genernas beskaffenhet eller? Gissar att tålamodet hos er blir ruggigt begränsat. Lycka till!
Taurus: "Sedan Sebbe skrev på så har ju Linkan gått ut och sagt att dom söker en allroundback!!!! Vad bra, för nån spets el pp back behövs ju verkligen inte!!! "
Från Linkan om Hedman. "Han är en bra allroundback som kommer att balansera upp försvaret på ett bra sätt. Han är i en bra ålder och har en massa rutin"
Vi har nu med Hedman 7backar, den sista och 8:e backar BORDE då vara en PP back, bara hoppas att dom förstår det eller ska vi lite 110% på att Le Mat fixar detta på egen hand.
.------
"Dessutom har han knappt någon frånvaro alls och har bara missat sammanlagt fem matcher de senaste fem säsongerna,"
Lätt att bli erbjuden kontrakt av Timrå, bara ge fan i att vara skadade ;)
Niskala är nog inte aktuell. Sedan Sebbe skrev på så har ju Linkan gått ut och sagt att dom söker en allroundback!!!! Vad bra, för nån spets el pp back behövs ju verkligen inte!!! Alla spelare skall helst vara allround och åka i mittzon! Ingen riktig pp back eller rese framför egna målet (typ Majesky) behövs!!! Släppa in mycket och göra lite mål verkar vara målet!!!!
GylleN: haha va :P vart ifrån har du kopierat det där citatet?
F.ö sitter Bremberg på ett kontrakt till 11/12 med HV, fast vet ifs inte om det snackas om att brytas eller inte då jag ger blanka fan i den skit klubben!
dr-nix: Han kanadicken, Martin vad hette han nu igen Sonnenberg, borde vi väl kunna knyta upp under en kortare tid. Ska vi säga från jul och framåt? Kom igen nu Kent-Stefan!
TRL: Tror jag länkade honom för en månad sedan :] intressant back och han hade varit dubbelt så bra som sebbe, men kostar säkerligen som corso om inte mer :] hehe
Jag tror att många juniorer kan lyfta sitt spel nu när de får 38 min speltid per match. Hamnar Modo sist så är det ju inte sämre än förra säsongen...