Kerstin_k: Ja, med all respekt för de vänskapsband Uno knutit med den gode Jonte så tror jag helt ärligt att han definitivt gjort sitt på ES-nivå och däröver.
Hockeytankar: Det där nyförvärvet Fredrik Sonntag verkar onekligen spännande. Har du sett honom spela? Är han en defensivt duktig back eller offensivt skicklig?
Johnny B Goode: niskala kanske skulle kunna vara vår försteback. kanske inte den bästa defensivt men offensivt är han ju guld värd. nubben har ju värvat han en gång förut så det borde väl inte vara omöjligt att nubben lyckas knyta han till timrå. om timrå har råd med han är ju en annan sak.
Vad tråkig sillyn är nu, inget att förvänta sig, inga rykten. Det ska vara Hedman och då är det med honom totalt sex spelare till som ska in om man litar på Jimmy som säger att det skall vara 15 forwards och nio backar, men inga rykten. Vindstilla.
Jag gillade pyrret riktigt starkt när han spelade hos oss...
Jag undrar hur många tavlor han gjorde hos oss? Jag vill minnas honom som en grymt smart hockeyspelare med en otrolig kreativitet i offensiven. Det finns juh en del fantastiskt vackra mål på youtube där små finurliga o sjukt snabba pass mellan pyrret, pärra o hahl slutade med timrå jubel... Mmm det var tider det.
Värva pyrret. Sätt honom som 1a BACK ihop med halonen (han tacklas ändå som 2st backar) Där har vi vår pp back
lu93rowa: ja och center fick han lira i TIK då sa han att han helst spelar FW, men han gjorde det j*vligt bra som center sen blev det NHL. Så tror inte mycket på att han vantrivs i FHC, fan en av de bästa städerna i sverige, j*vligt konstigt om han skulle vantrivas där och vilja åka upp till TIK för att spela FW, haha vilket skämt!
Loomis: Kanske den gamle bekantingen Niko Kapanen. TIK var ju tydligen muntligt överrens med honom för två år sedan innan han slutligen valde KHL. OBS! Varning, länken är 2 år gammal för er som tror att den är ny...