Kan någon berätta för mig vem den här Oscar Möller är som gått till SAIK från NHL? Han känns rätt så ung eftersom jag aldrig sett honom spela i ES.
T T: Med Caslava i färskt minne så får man ändå en ganska god känsla av TIK-rykten som sprids från SAIK-håll.
Är han tilltänkt som förstecenter så blir man ju lite kissis dock. Onekligen. Hur det än blir så är det skönt med lite Silly-krydda såhär i dagar av totalt stiltje.
Redigerad kommentar
stoff: läser du mitt inlägg ser du att jag skriver att de inte spelar gratis. Det betyder inte att jag menade att de var dyra. Jag tror helt enkelt ett de säkert kostar mer än vad vissa tror. Att AIK inte valt att förlänga med Gnagarn t.ex. behöver inte betyda att han är en billig lirare. TIK dissade Sundh t.ex.
Notera att jag inte sitter inne med några sanningar men jag tycker folk tar ganska mycket för givet.
Olle: Robinson och Hedman tjänar säkert bra med kulor. Friberg var ju väldigt eftertraktad, han kan ju kanske vara lite dyrare än vad vissa tror kanske. Sedan tror jag inte att Bagarn och Gnagarn spelar gratis heller.
Visst borde det finnas pengar till ett par bra lirare men några överdrivet höga summor tror jag vi inte pratar om.
Så nå mycket erfarenhet på stor rink har han ju inte! ialfall inte i senior samanag!
Lite svårt att veta om det blir en bra värvning!
Sen kan jag även upplysa en trogen Timråit att hans Bror spelar i erat J-20 lag! :) Carl-Johan Möller