Mackelito: Helt klart har man kollat på Luleå och Skellefteå, faller nyförvärven platt osv. så finns absolut risken att det blir SSK av laget istället
Med det sagt vill jag försöka se positivt på lagbygget, vi behöver ju inte anta att det kommer gå åt helvete i förskott.
mikenomad: jo visst finns det mycket sexigare värvningar än Warg men som du säger passar han in i det lagbygge Linkan och Nubben tycks vilja bygga.
Det kommer krävas hårt arbete av TIK kommande säsong så mycket är klart. Men en del av mig tycker att det är spännande. Lagbygget påminner om tiden då Nubben var här sist (innan man tog in Pärssinen osv). Mycket hänger på att några av nyförvärven får ett genombrott samtidigt som flera av spelarna som är kvar sedan tidigare utvecklas och tar ytterligare steg i sin utveckling.
Kan man få in en riktigt bra back och en vass ytterforward så tror jag det kan bli bra det här.
Johnny Bravo: varför tror du att jag bara pratar om det omedelbara nuet?
Jag pratar om något som hänt under en längre tid. Warg har inget med saken att göra, det är bara en olycklig tillfällighet.
Det enda jag försöker säga, något klumpigt är detta: måste ni snacka om MoDo här inne? (notera att jag menar rent generellt sett).
Redigerad kommentar
Johnny Bravo: Det är inte enögt, minsta lilla händer och helt plötsligt snackas det massvis om det där jävla laget i Ö-vik.
Intresseklubben noterar.
Johnny Bravo: Jo fel av mig, såg det i efterhand. Med det sagt så har många här inne en larvig inställning när det gäller MoDo. Vill ni häckla MoDo gör det då i deras gästbok/forum.
Jag blir inte äcklad av erat intresse för MoDo, det var bara mitt sätt att säga att jag tycker intresset är lite väl stort. I mina ögon så är många här inne mer intresserad av vad som händer kring MoDo än vad som händer kring Timrå. Jag tycker det är konsigt helt enkelt.
h o c k e y : vi har en massa smygmodoiter bara. Förstår ärligt talat inte detta nästan äckliga intresse vissa s.k. Timrå-iter har för MoDo...
Redigerad kommentar