Nä, varför skall TIK ha snygga souveriner som man kanske kan tjäna en hacka på ? Saknar följande saker.
1. Ballonger.
2. Papptallrikar
3. Lösnaglar för killar
4. Diadem
5. Diskhandskar
6. Matlådor
7. Moonboots
8. Grills
9. Tangakallingar
10. Hårsnoddar
11. Rattmuffar
12. Askkoppar
Har jag glömt nått?
Olle:
Ska man räkna in skulderna till pensionsinbetalningarna så borde årets resultat vara - 5.000.000 och inte + 200.000 som kommer att "redovisas".
Ja, vad skall man säga ??
Var på TIK shopen i går och frågad om man planerade att ta hem Iphoneskal med TIK-motiv. Fick till svar att ingen hade efterfrågat sådana produkter.
Undrar hur många som har mailat och frågat efter disktrasor och lösnaglar??
Redigerad kommentar
ÖstrandsNisse: Du sätter ord för ilska och besvikelse. Dessa känslor kommer ofta först vid negativa besked. Men den känsla som bör avgöra ditt vägval i slutändan är oro.
Hur stor är oron att nuvarande klubbledning genom vidtagna åtgärder (ex klart billigare trupp och mer ledare runt laget) försämrar det ekonomiska läget ytterligare genom att stanna en säsong till? Detta bör också ställas i jämförelse över vilka åtgärder en helt ny klubbledning hade kunnat göra i samma utgångsläge.
Redigerad kommentar
Edb: du som verkar ha insikt. Berätta mer. gör det. Pärssinen är den mest lojala spelare Timrå IK haft.
Värvar man finnar vet man att de super till ibland. Inget konstigt i det? Eller hur?
Timrå Icon: Är man skyldig människor pengar så tror jag att man håller sig kvar, försöker få sin rättvisa del av kakan. Pärssinen hade dragit för länge sedan om Timrå gjort sitt.
Ett jävla lall är vad det handlar om. Ett jävla lall.
Timrå Icon: Hur kan man släpa med Timrås mest lojala spelares pensionspengar? jag undrar hur, och varför??
Om du har ett bra svar köper jag det, om inte fortsätter jag idiotförklara föreningen och deras kompetens.
Din tolkning av avtalen är det sämsta jag ha hört.
ÖstrandsNisse:
Sinnessjukt att man släpar med pensionspengar i mångmiljonklassen, hur fan gick tankarna när man signade Hirco, Pärsinen med flera?
Man skall alltså ta av kommande inkomster för att betala för redan spelade matcher. Och betala leverantörer med förskott på driftsbidrag.