man måste meddela att murran slagit sönder en klubba o fått kicken om det ska fullbordas... eller så måste man DO anmäla förbundets ikke tolerans mot utlänningar! =)
Sitter och skrattar för mig själv....Har inte varit inne på HS på ett halvår, och före det inte före sommaren....MEN!!! samma J-la desperata behov av "värdsbackar"..Men hallå de kommer alldrig till timrå,vad handlar det om?, en stackars supporter som vill ta sig för bröstet och säga...VI!!! har minsan han som back och då löser det allt, är det dä det handlar om???
Gå och lägg er, mej veterligt så handla hockey och resultat och hjärta om Stjäl och hjärta, att ge livet för en enda poäng för att nå slutspel osv. de spelarna hittar man inte bland världstjärnorna, de speralrna hittar man bland träsket, de som är på uppgång, som har något och kämpa för, inte bland värdlstjärnor som titta på nästa års kontrakt och inte vill vara skadade till nästa sässong...för nytt dyrt kontrakt..vet de att de kan få...och fortsätta flina till....
Olle: Det kan mycket väl visa sig att Strålman är den siste riktige mannen som har stake nog att tacka nej till firma Fot & Näsa hahaha! Bra jobbat Anton! :-) Välkommen hem!
El_loco: Om man bortser från NHL och tillåter sig att överanalysera lite så kan ju det där ändå tolkas som att Strålman säger nej eftersom han i så fall vill spela för en annan klubb om det blir ES för honom. I så fall kan det ju bara röra sig om Timrå IK. För man får ju ändå anta att Modo var beredda att ge ett ganska fett bud till honom, det hade nog FBK, Frölunda och LHC också kunnat prestera.
hubbenorlen: De blir ju alltid mycket bättre i alla andra än MODO så nog tror jag ni kan ha stor nytta av honom. Vill dock inte se honom i något annat elitserielag överhuvudtaget.
Johnny Bravo: Jag vill verkligen inte se honom i Timrå. Modo-fansen saknar ju honom inte, och anser att han var en av de sämsta i laget förra säsongen. Vad ska vi med honom till?
Edb: Inte så vi väntar till oktober hoppas jag. Sånt hasardspel om sista backvärvningen är inte ens en chans på Strålman värd. Nä, jag hoppas innerligt att man har nåt annat huvudspår...
Har inte riktigt orkat med att skriva något när alla springer på rus och är så negativa, och nej jag kommer inte berätta vem man är i stort sett överens med som tränare. Men det kan ni hitta i tidigare inlägg om vilka som är aktuella. ... | Läs mer