söder över: Ja nu skulle vi haft lite stålars! Brunnström hade petat ner Pikkarainen till en andralina och passat som handen i handsken i vårt lagbygge.
Timrå Icon: Jag har en känsla av att Pikkarainen har gått över den där gränsen då han kostar mer än vad han skulle smaka, redan för några veckor sedan...
Ambroo: Vallin? Ingen våt dröm direkt men definitivt inte det sämsta vi skulle kunna hitta. Jag minns honom som betydligt bättre defensivt än offensivt, Strålman är ju naturligtvis att föredra varje dag i veckan.
söder över: Det har väl redan konstaterats att vi inte kommer att värva honom. Han hade ju artistkontrakt i modo, vilket innebär att vi inte kan plocka inom honom förrän senare under hösten. Om vi inte lägger upp en massa pengar vill säga.
Edb: Gör man 68 poäng på 52 matcher i Tjeckien så är lär nog varken åldern eller längden vara ett problem. Dessutom kanske han inte är så dyr, så här på ålderns höst....
hubbenorlen: onekligen intressant spelare med bra säsong senast :] rightare erfarenhet ifrån sverige spelat med vampola, de som talar emot är väl åldern och "kortväxten"
mikenomad: Ja men ska Edb ändå läsa på så tycker jag han ska börja med att läsa om träpatronerna och flottning på Indalsälven. För att bygga upp intrigen liksom ;-)
Edb: Det räcker med en passion för Timrå IK, du behöver inte bevisa några historiekunskaper härinne för att vara en "äkta" supporter. Däremot kanske du skulle tycka det var kul för egen del att läsa på lite...:-)
Johnny Bravo: jag förstår din och flera andras reaktioner och att de måste kännas som ett hygg i hjärtat. jag vill dock påpeka att jag inte fick Intresse för Timrå sedan 2-3 år tillbaka men att de alltid funnits där inom mig. Tänk dig Ett pyramid jobb där man klättar destobättre man är, samma är de lite för mig att jag är väldig novice inom historiken av timrå men viljan att lära mig djupare finns självklart där inom mig. Jag försöker att hänga med alla dessa missade år sedan min första match jag såg emot färjestad 2001 redan där ett stort mellanrum som fram till idag.
och jag hoppas med detta sagt att de finns hopp även för mig här inne på Hockeysnack
Edb: Det behöver man inte alls göra och det faktum att du inte vet vem han är gör dig inte till en sämre supporter. En smula märkligt är det dock med tanke på att han är en minst sagt betydande Timrå-profil. Vet du vem Pekka Lindmark är? Z?
Johnny Bravo: jag är tyvär ingen bakåtsträvande person som enbart säger de var bättre för men FINE jag ska läsa hella dubbeltallen sidan sedan gör vi ett timrå ik prov med 55frågor .kuggar jag får ni hänga mig i en tall
Edb: jag är 18år såg min första match med Timrå ik när dom gick upp i ES, jag har full koll vem han är. Man måste kunna sin historia, vem vill inte veta mer om timrå när man är timråsupporter.
Per HApps: såg min första match 2001 emot färjestad, hur skall ni tro jag ska veta vem Bulla är då han spelade på 70talet? även om han är en legend i era ögon så har jag ingen som helst koppling med honom förutom att han spelade i timrå :]
PÄR Herps: Vi kanske inte delar samma åsikt. det jag tycker är att timrå behöver en forward som andra lag hatar likt en jämtin som snackar skit och är allmänt en skit på plan där har vi jonte. för övrigt är jag inte insatt vem Bölla är...
JonteD: Sorry om jag är okänslig, inte alls min mening här. Och onödigt att bråka givetvis. Men jag tillhör nog den skaran som tycker att man på en seriematch går neutralt klädd om man inte har nån lag tillhörighet med lagen som ... | Läs mer