Per HApps: var han verkligen så usel som du vill påstå med ditt hånskratt ;) ? de pratas ju fortfarande om han vilket borde tyda på en viss uppskattning på någe vis
Timrå Icon: jag har inget emot om jonte skulle få ett try-out kontrakt o få spela i checking kedja . Ja misslyckas han får han ju spela med asplöven och de kan väll inte skada o testa åtminstonde . Tror han trivdes i timrå och skulle nog ge mkt för ett sista försök i elitserien.
Timrå Icon: enligt hans statistik var han väldigt jämn med målproduktionen enligt mitt tycke. han skulle bli äldst i vårat lag och vi kanske behöver en pappa i tuffa tider :]
Edb: Fast då skulle väl iofs Hussen bli glad över att han får ett par skridskor mindre att slipa. Men å andra sidan så sliter han ju ut lädret på insidan....hmmmm....tufft val.
Enligt Mrmadhawk så funderar Markus Matthiasson att ta upp karriären igen, när vi ändå kör på dehär hemvändarköret vore väl den en lösning, för övrigt är jag ironisk
Paddan: Det skulle varit "10 st om du vill" i den där meningen men i ett hockeylag där man kanske inte roterar i truppen på samma sätt som i ett fotbollslag lär det väl aldrig få någon större effekt.
Frella: Tror faktiskt att du får ha ett obegränsat antal ickeEU/EES-spelare i truppen, men du får som tidigare sagts bara använda två av dessa per match.
man måste meddela att murran slagit sönder en klubba o fått kicken om det ska fullbordas... eller så måste man DO anmäla förbundets ikke tolerans mot utlänningar! =)
Sitter och skrattar för mig själv....Har inte varit inne på HS på ett halvår, och före det inte före sommaren....MEN!!! samma J-la desperata behov av "värdsbackar"..Men hallå de kommer alldrig till timrå,vad handlar det om?, en stackars supporter som vill ta sig för bröstet och säga...VI!!! har minsan han som back och då löser det allt, är det dä det handlar om???
Gå och lägg er, mej veterligt så handla hockey och resultat och hjärta om Stjäl och hjärta, att ge livet för en enda poäng för att nå slutspel osv. de spelarna hittar man inte bland världstjärnorna, de speralrna hittar man bland träsket, de som är på uppgång, som har något och kämpa för, inte bland värdlstjärnor som titta på nästa års kontrakt och inte vill vara skadade till nästa sässong...för nytt dyrt kontrakt..vet de att de kan få...och fortsätta flina till....
JonteD: Sorry om jag är okänslig, inte alls min mening här. Och onödigt att bråka givetvis. Men jag tillhör nog den skaran som tycker att man på en seriematch går neutralt klädd om man inte har nån lag tillhörighet med lagen som ... | Läs mer
Jo iofs, men vi snackar ju om Bölla här på HS i bland åxå, borde det åxå generera i ett tryoutkontrakt?