1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 609033 inlägg · 6214 ämnen

Silly Season 11/12

Sv: Silly Season 11/12
Ambroo: Man får sig åtminstone ett gott skratt varje Line-up så länge Pierre är kvar i laget. Måste vara största hånet av alla att han glider in till den musiken.

Ambroo: Hedin Hedin....ditt Modosvin.

Om nu Vampola drar, kunde man inte sälja honom till KHL istället för till en ES-konkurrent?

AIK fick ju många miljoner för Videll som inte är i närheten av Vampolas kaliber och Vampola måste väl vara rätt "het" på marknaden.

Om nu Frölunda är med i bilden så lär de ju inte mer än att ta över Vampolas kontrakt rakt av.

Ambroo: En snabb och rejäl back. Bra i alla håll.

Skarin: Pirre for president!

Skarin: Ja så är det

Hahl Bundy: Jag tror det fanns en sån omröstning för ett tag sedan faktiskt

Timrå Icon: Finns inga tränare som kan vända det här skeppet. Det som behövs är ett gäng nya spelare. Och gärna att man byter tränare också på samma gång.

Timrå Icon: Resten vill ha han kvar. Kul.

Edit: Det blev för svårt med ett svarsalternativ. :)

Redigerad kommentar

ÖstrandsNisse: Ja Grums eller något...

Hahl Bundy: Det är bara jag och en till som röstat ser jag....

Timrå Icon: I mitt nästa liv ska jag fanimej hålla på ett annat lag. Det här är inte hälsosamt.

Frella: Jo men inte fasen blir tränarna kvar. Isåfall skall jag personligen låsa in dem på muggen och kasta nyckeln....

Hahl Bundy: Nytt korttid på Hedin. Ingen mening att förvänta oss någon backvärvning under detta uppehåll då?

Dessutom tappar vi den ende i båset av tränartrion som är aktiv. Heja.

Hahl Bundy: Kontraktet gäller alltså till den 12:e dec. Ok. Till nästa uppehåll. Då kanske vi ligger 3:a.

Hahl Bundy: Hur i helsike kan vi förlänga med Hedin?!?

Han är ju ModDo´s hämnd??

Redigerad kommentar

Timrå Icon: Ska Perra o Clabbe få sparken tryck plus här!

Hahl Bundy: Jädrar jag trodde det var en omröstning och tryckte igen.....

Skarin: Så är det.

Skarin: Ja det var ju både bra och anus det....

Hahl Bundy: Skit i det. Gör en omröstning om Perra och Clabbe nu istället :-).

Nubben lämnar båset permanent. Dessutom sägs det att Pierre "Pirre" Hedin får förlängt.

bobrov:

Vad jag gör hört angående Perra är att han och Clabbe ryker denna vecka. Det är dock många mellanhänder på det ryktet, så jag väljer att ta det med en nypa salt.

diffe: Enligt den sokratiska filosofin så tror jag problemet ligger på helt annan nivå . Frågan kanske ska ställas är de överhuvud taget lösningen på något problem? Och i så fall finns de några komplikationer . Och i så fall är vi beredda att välja bort ett problem för ett annat ? . . Jag tycker de borde falsifieras upp så att alla får en klar bild i ett större perspektiv

Timrå Icon: Hade jag varit moderator hade jag styrt upp det. :)

Edit: Vad var det som var oklart för farbröderna? :)

Redigerad kommentar

Smokey: Vi får be HB göra om det och göra det lite tydligare för oss grötskallar ha ha

Timrå Icon: Själv kan jag inte rösta så gnäll inte :)

Timrå Icon: Jag tryckte också fel;)

Hahl Bundy: Jag tryckte fel :-(

Jag börjar bli rädd.

Alla som tror att det INTE är ett illvilligt rykte trycker plus här.

Timrå Icon: Nu ska jag göra en egen omröstning om Vampola.

Alla som tror att det är ett illvilligt rykte trycker plus här.

Kattgubben: Vi kan ju hoppas att det tror de köpt en annan Johan Andersson.
Fast det kanske inte är så mycket lättare att sälja honom heller då jag tänker efter

Kattgubben: Ja och kvar står stackars Nubben som både tränare, sportchef och klubbdirektör.....

Timrå Icon: Jo visst, men vem sjutton vill ha honom då? :)

bobrov: Ja isåfall så. Men nu tror jag i och för sig att det inte ligger någon sanning i det där längre efter att Linkan fick foten

Timrå Icon: Där träffade du rätt,Vampola drar troligtvis inte jämt med muntergöken Perra därför vill han bort självmant har dom sparkat perra och behållt Linkan tror jag ej att han lämnat självmant då har han stannat om han fått en lekkamrat som kan spela hockey,typ brendl.

Kattgubben: Är det inte bättre att släppa den här killen isåfall?

Timrå Icon: Precis min åsikt också. Sen pyser TJ och CE ut lite diskret bakvägen efter degraderingen.

Kattgubben: Ja och att som ledningen se Nubben som enda lösningen ur det här är lite orättvist mot honom kan man tycka. Det är som att skaffa sig en syndabock till.
Han som egentligen inte ville vara sc ens.
I och för sig tror jag han grejar det.

Dragan 2k: En anledning att sälja Vampen skulle kunna vara att han vill bort själv. Då brukar det vara svårt att argumentera mot.
Men han sa så sent som förra veckan att han hade ett kontrakt och skulle fullfölja det.
Men vad skulle han säga....

diffe: Ingen aning. De är ju inte världsbäst att kommunicera med oss fans där uppe i elfenbenstornet. Transparensen är noll ungefär. Frustrerande som fan är det iaf.

Blizzard: Jag vill minnas att jag läste någonstans, kanske Jimmys blogg, att Linkan fick budgeten strypt när han höll på att värva, och kanske redan signat Vampola vid det tillfället, och backen hade man då inte råd med.

Hade budgeten varit oförändrad kanske vi haft den där backen idag.

Inte säker på vart jag läst det, och kan ha läst fel.

Kattgubben: Men är det problemet?

Jag undrar hur man kan värva vampola och INTE få in 8:e och sista backen men ENDÅ lyckas med bedriften att inte ha råd med Vampola, hur fan tänkte man där isf, han skulle aldrig ha kommit hit från första början isf. Detta slår ju bara hårdare. Hur fan kan man missräkna så jävla galet om detta stämmer.

diffe: Det enda som mMÖJLIGTVIS kunde ursäkta en försäljning av Vampola är väl om vi annars skulle hinna gå i konkurs och tappa elitlicensen innan säsongen var över.

Säljs Vampola kommer helvetet bryta lös i var och varannan person med TIK-anknytning.

Tror många skulle agera och visa sitt missnöje på ett eller annat sätt. Den här "Gulligan-stämpeln" skulle nog tvättas bort till att börja med.

Hahl Bundy: Ja de är inkompetents i hela ledet..
Om detta sker kommer jag göra allt i min makt för att hänga ut ansvariga och skamma dom.
Jag undrar på vilket problem är det en lösning i att Timrå ligger sist, om vampola säljs????

Kattgubben: Nästa hemmamatch har jag med mig vitlök o silverkulor.

Vik Hädan, ondskans hantlangare!!

Om dom gör sig av med Vampola så är det ett hån.
Man har ju karln på 1:a sidan på hemsidan när det gäller att boka bord till matcherna.

« · 1424561 · »