Mackelito: Var det någon fler än jag som klagade till Csports efter matchen mot Luleå, och har fått svar av dom?
De skrev att de har "förlängt mitt abonnemang med en vecka så det kommer inte att förnyas förrän den 30 januari."
Jag fattar inte bara på vilket sätt det är en kompensation, eftersom jag ändå har tänkt att betala säsongen ut.
Ambroo: "Vi är ju med på riktigt allvar då"
Trodde aldrig att man skulle få höra dom orden igen. Nånsin.
Ambroo: Ju fler såna killar dom andra lagen värvar, desto bättre för oss.
Nubben har vid ett flertal tillfällen sagt att hans huvudfokus är att forma ett lag som klarar en kvalserie. Jag tror inte han är superstressad över spelarmarknadstorkan som råder nu. Efter jul och fram till den sista januari brukar det frigöras lite gubbs. Kortare kontrakt, mer tid att skrapa ihop deg.
Jag blir väldigt förvånad om det kommer något inom en månad. Möjligen Sebbe då, men jag är tveksam på om han ger upp redan nu.
stoff: Jag tittar på 16 and pregnant på Mtw.
Roligt att man bestämmer över TV-dosan :S
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
kommer sebbe att dra hem till jul? hans fart skulle inte skada...
11 matcher i chicago vargar låter inte som en hit i hans utvecklingstege...
15-20 min/match i våran rödvita tröja låter mycket bättre i min värld! =)
taskigt för honom om han kommer hem att se boork o vikegårds sågningar...
det verkar finnas en mall över att killar som åker över bara för att sågas av sina nya organisationer skall sågas igen när dom åker tillbaka till es...
synd
om man skall såga dessa killar typ ekholm o sjögren nu senast bör man läsa på om hur just dessa killars situation har varit på andra sidan pöölen...
Olle:
Absolut, jag menar det! :) Jag vet inte vem som sköter kontraktsföhandlingarna. Det måste nog någon högre uppsatt svara på?
Jockz:
Det värmer att höra!
Olle:
Är det nånting man lärt sig som Modoit är det att inte ta ut något i förskott. :)
yngwie: Ska jag tolka dina "inför" som att du gör ditt bästa för att undvika att gå i den klassiska "modoitfällan" som innebär att man tar ut saker i förskott? :)
Jag tycker faktiskt att ganska många "förlorade själar" har spelat upp sig i Timrå på slutet så det är lite tidigt att summera säsongen redan nu.
Hahl Bundy:
Öh... Bortsett från MoDo-matchen har ju Lundström legat på 96-97% på slutet. Är det läge att bränna pengarna på en av seriens sämre förstamålvakter?