1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 605763 inlägg · 6213 ämnen

Silly Season 11/12

Sv: Silly Season 11/12

Hahl Bundy:

Öh... Bortsett från MoDo-matchen har ju Lundström legat på 96-97% på slutet. Är det läge att bränna pengarna på en av seriens sämre förstamålvakter?

KORITFW: Av att lägga näsan i blöt där skulle kännas som en dröm bara det.....

KORITFW: Orkar inte översätta. Men är inte det till nästa säsong dom jagar honom?

Den här ryktas ju vara på väg till en klubb till en annan, kan inte Nubben lägga näsan i blöt där?

mikenomad:.. är en jäkla styggelse.

Hahl Bundy: EU....

Yetman verkar vara ledig

Mackelito: Var det någon fler än jag som klagade till Csports efter matchen mot Luleå, och har fått svar av dom?
De skrev att de har "förlängt mitt abonnemang med en vecka så det kommer inte att förnyas förrän den 30 januari."

Jag fattar inte bara på vilket sätt det är en kompensation, eftersom jag ändå har tänkt att betala säsongen ut.

Mackelito: okej gooder

stoff: Deras värvning ser ut att vara en typ Dicasmirro.

Så jag  hade inte jublat om ja varit fbkare.

Jockz: herregud va fbk värvar då, där har man inte tomt i börsen inte:P

Smokey: Anton Strålman har spelat 1 match på två månader i Rangers som det ser ut, kan han vara nöjd med det? Lika bra att bryta och signa på för Timrå tycker jag! ;)

Kerstin_k: Kolan är hockeyns svar på BIGGEST LOOSER.

Hahl Bundy:vi pratar om de i morgon kväll om de blir så . inga såna där förhoppningar som blir upptryckta i röven nu . de är för jobbigt 

Ambroo: "Vi är ju med på riktigt allvar då"

Trodde aldrig att man skulle få höra dom orden igen. Nånsin.

Bragd-Birger: Jag hoppas du har rätt, och jag hoppas framförallt att Nubben har det. Is i magen i det här läget är både klokt och oklokt. Vi skulle onekligen behöva en center tillsammans med den där backen och ganska så snart om det nu blir vinst imorgon. Vi är ju med på riktigt allvar då och frågan är då hur man ska gå till väga?

Ambroo: Ju fler såna killar dom andra lagen värvar, desto bättre för oss.

Nubben har vid ett flertal tillfällen sagt att hans huvudfokus är att forma ett lag som klarar en kvalserie. Jag tror inte han är superstressad över spelarmarknadstorkan som råder nu. Efter jul och fram till den sista januari brukar det frigöras lite gubbs. Kortare kontrakt, mer tid att skrapa ihop deg.

Jag blir väldigt förvånad om det kommer något inom en månad. Möjligen Sebbe då, men jag är tveksam på om han ger upp redan nu.

Ambroo: Blir nog någon Soumipojka  =) 

superfalle: Näe, men jag menar mest på att den där inte direkt är nån att höja på ögonbrynen åt.

Ambroo: Förmodligen ingenting så länge våran transatlantkvot är fylld .

Knylan: Om Färjestad värvar såna här killar, vad finns det då över till oss?

Kerstin_k: Jokela kanske har slutat med lsd .

MarcusElving: Och luleå visar som vanligt upp riktigt varierande och offensivt spel . Herre gud , kollar hellre på ett blad som blåser i vinden .

superfalle: Ja, minst sagt!

MarcusElving: Ja de där va bland de värre jag sett . Delaying the game . Haha vilken djävla idiot .

Dream Team: Nej då, men den här gången var det definitivt så.

MarcusElving: Mm... det är väl alltid domarnas fel när man inte vinner :)

Dream Team: Lite av en domarskandal ska också nämnas.

Och Luleå behöver en minut för att vända matchen mot Brynäs. Kvittering 1-1 59.31 och 1-2 60.31.

Effektivitet!

Blizzard: han är en pajas

stoff: på twitter har han sagt att A Larsson ska hålla koll på Lundtsröm så han fokuserar på hockey och inte får storhet etc. Snacka om självinsikt på Kolan -.-

Mattias Karlsson

Slår på matchskallen till 40min MW3!!!
5 hours ago

Slog tydligen lite för hårt i skallen.

Kerstin_k: kolan har varit allt annat än bra ikv, shabblade med pucken på blå i pp så fbk kom i 2-1, tog utvisning i samma byte 10sek efter 

superfalle: Är det nån som uppmärksammat att en viss Jokela ska lira i Finska landslaget och Kolan i Sveriges dito? Varför visade dom inte det här då?!

stoff:rolig match som fan i alla fall . vilket tempo 

stoff: Vad hände? Fick han betalt för gammal ost? :)

Kerstin_k: haha :)

stoff: Jag tittar på 16 and pregnant på Mtw.

Roligt att man bestämmer över TV-dosan :S

Redigerad kommentar

LILLA pojken frögren då... nån som ser på inslaget på canal+?

KORITFW:ja tycker de är skönt att få hoppas så länge som möjligt . 

Men kan det bli imorgon kl 19:00 någon gåååååång....

söder över: Sebbe verkar ha svårt att få komma hem, så det krävs väldigt hårt arbete från Nubben om han skall spela i Timrå. Nubben lär nog jobba 100% på att få hem honom men ingen därborta tycks veta riktigt vad det sitter fast i där borta på andra sidan. Först så ville inte sebbe hem, så nu verkar det som om han får bita i det sura.

Redigerad kommentar

kommer sebbe att dra hem till jul? hans fart skulle inte skada...

11 matcher i chicago vargar låter inte som en hit i hans utvecklingstege...

15-20 min/match i våran rödvita tröja låter mycket bättre i min värld! =)

taskigt för honom om han kommer hem att se boork o vikegårds sågningar...

det verkar finnas en mall över att killar som åker över bara för att sågas av sina nya organisationer skall sågas igen när dom åker tillbaka till es...

synd

om man skall såga dessa killar typ ekholm o sjögren nu senast bör man läsa på om hur just dessa killars situation har varit på andra sidan pöölen...

Bissett_19: Jag vet inte. Spelar vi hos er eller hos oss? Sist jag gick på match här så fanns det benutrymme, om jag uttrycker mig så.

Olle:

Måste man köpa förköp inför morrondan?

Olle:

Absolut, jag menar det! :) Jag vet inte vem som sköter kontraktsföhandlingarna. Det måste nog någon högre uppsatt svara på?

yngwie: Nåja! Man måste ju få bäges lite, så här rivaler i mellan :) När ska ni ta tillbaka stoff till modoboken förresten? Hur länge får man låna ut till andra klubbar innan man måste skriva ett bindande kontrakt?

Jockz:

Det värmer att höra!

Olle:

Är det nånting man lärt sig som Modoit är det att inte ta ut något i förskott. :)

yngwie: Du är så dålig så de är inte sant!

yngwie: Ska jag tolka dina "inför" som att du gör ditt bästa för att undvika att gå i den klassiska "modoitfällan" som innebär att man tar ut saker i förskott? :)

Jag tycker faktiskt att ganska många "förlorade själar" har spelat upp sig i Timrå på slutet så det är lite tidigt att summera säsongen redan nu.

« · 1447526 · »