Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Olle: Blandar jag ihop lånen och situationerna här men var det inte Högström som fick en utskällning av Corso i båset vilket bidrog till att den senare fick packa ihop grejorna? Redan lite investerat i honom i så fall...
Allt annat lika - bra att farmen funkar i all sin farmighet. Om det nu stämmer, Fahlberg som skrivit är väl en bobcat?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Simmalugnt: Precis vad HS är till för. Men jag tycker att attackerna på skribenten Dunc för att han inte håller med hockeysnackflertalet är onödiga.
Sen är väl en mobb definitionsmässigt inte en organiserad sammanslutning, därför ordvalet.
KniveN: Yep läste det där tidigare.
Så våra backar för nästa säsong är alltså i detta läget:
Sebastian Erixon
Elias Granath
Antti Halonen
Marcus Högström
och Mikko Jokela (eller visst lämnar han?)
Dahlroth kanske man skriver kontrakt med också. Någon annan vi borde behålla av kvartetten M.Karlsson, Skogs, Sonntag & Styf (lägger skridskorna på hyllan?) ?
Det känns som att jag nog vill ha en några tyngre nyförvärv nu till backsidan. Den måste bli bättre till nästa säsong. En dedikerad backtränare vore inte fel heller. Minns när Eldebrink tog hand om backarna, då såg det bra ut.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
191 cm och 92 kilo. Om han kan bli den rörliga back som hans poängfacit i Sundsvall dessutom skvallrar om så borde han med lätthet kunna konkurrera med nuvarande backuppsättning.
Välkommen Högström!
Edit: Med "ingen större koll" så menar jag alltså "absolut ingen koll öht förutom det lilla inhopp jag sett honom göra hos oss"
Redigerad kommentar