Olle: Sicket jävla liv det blev. Som jag skrev så tittade jag på alla trupper i ES och konstaterade att TIK hade ES minsta trupp , är det något konstigt med det eller ????????? Har junisarna fått A-lags kontrakt ??????? Och det sista , jag är inte negativ !!!!!!!!
TIK55: Ett frågetecken räcker så bra så. Likadant med utropstecken. Truppen är ju inte färdig än, så det finns ingen anledning att spekulera kring den. Det var nog det som kritiken handlade om.
Johnny Bravo: Förstår inte snacket om Caslava. han har väl kontrakt och kan tidigast komma på tal efter nästa säsong. Sa inte Linkan det också till nån av lokalblaskorna?
Men visst; chockar Timrå och Linkan med att presentera båda ska jag seriöst överväga att skrubba hela Eon. Arena med en tandborste.
Timrå Icon: Ja det kan ju uppstå ett intressant scenario om dom skulle bli av med den tilltänkta stjärnan väldigt sent.
Med timråögon kan man väl säga att det skulle kunna uppstå ett ganska otrevligt scenario om inte vi gör klart med en toppspelare snart också. Men det verkar ju som att det jobbas på det!
Olle: Jag är inte lika nedkärad i Caslava som Er tror jag. Känns som för lite BFTB faktiskt med tanke på det offensiva. Meeeen det börjar kännas som att vi får vara nöjda med vad som helst snart....
Timrå Icon: Ja det är ju ett problem. Det är en offensiv back vi behöver men många offensiva backar saknar det där i egen zon. Det finns inte så många kompletta "tvåvägsbackar" tillgängliga för ES-spel om vi säger så. Verkar inte finnas så många offensiva heller för den delen så därför tycker jag inte att det är ett helt dåligt alternativ att ta in en av ES bästa defensiva backar.
Timrå Icon: vi har ju den där robinson eller va han heter . ska inte de va en offensiv kraft ? under hela säsongen caslava var här gjorde han lika många misstag i egen zon som jokela gjorde på ett byte
superfalle: Jokela hade sämre skridskoteknik än kidsen i powerbraken. Jo det ligger ju så klart en del i det du säger. Men jag tror inte direkt vi går och köper ut honom från KHL om man säger så.....
Jokela... kommer ni nånsin glömma hans jävla indianare mot Djurgården i sista? spelar Djurgårdaren helt jävla fri när det kunde suttit oss i kvalserien, och ingen annan hade klantat sig tidigare i matchen.. OOUsch!
zita: problemet för Skogs kan ju vara att han lagt sig till men lite dyra vanor nu när han haft så bra pröjs i timrå....ingen klubb vill nog ge honom den lönen idag, förutom Leksand då... ;-). Men Skogs vill kanske spela i ES?
Johnny Bravo: Äh, en silly-dag behöver inte nödvändigtvis vara slut bara för att normala arbetsdagar är det. Corso presenterades ju efter klockan 22 en gång i tiden.
Knylan: Corso, ja de var väldigt Silly silly de. Linkan hade väl tömt hela barskåpet på E.on efter alla "tack men nej tack" och slängde ut något namn i pressen innan han skulle sticka hem.
Kerstin_k: Vampola har väl ändå kännts ganska "självklar" med tanke på att det var skit tyst om rykten innan årsmötet, efter årsmötet och Nubben sagt " – En center kan vi ha klar inom kort, det kan handla om dagar till några veckor. Men det är handlar inte om Lucenius, sa han"
Så kom Vampola's namn upp bara någon dag efter detta uttalande och det är det enda namnet också. Har räknat in honom länge nu, bara hoppas dom lyckas också!
P A: Jag kan lugna er med att det inte är en AI-låt. Vi har faktiskt fått den av vår käre kapten Anton Lander som i sin tur fick den av en vän till honom. Vi ska självklart ta reda på lite mer och ge cred till skaparen som sig bör. ... | Läs mer
Som jag skrev så tittade jag på alla trupper i ES och konstaterade att TIK hade ES minsta trupp , är det något konstigt med det eller ?????????
Har junisarna fått A-lags kontrakt ???????
Och det sista , jag är inte negativ !!!!!!!!