1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601366 inlägg · 6212 ämnen

Silly Season 11/12

Sv: Silly Season 11/12
Edb:

Är ett 2 årskontrakt "långa loppet"??? En sådan back som gör 30 min och är grym i defensiven är j-lst viktig att ha!! Synd att inte G Karlsson stannade, för då hade ju Vampola varit ett onödigt köp oxå.

El Maco: Hahahahahaha!!! Dagens bästa hahaha!!! Men tragiskt egentligen.....

Redigerad kommentar

Kattgubben:

En skada ( som varar ca 3 veckor) och man får börja panikvärva efter en omgång!!??

Timrå Icon: Min farfar hade en foxterrier som slogs med en grävling nere i grytet. Båda kombattanterna klarade sig nätt och jämt undan med livet i behåll... hårda djur det där.

Kattgubben: En dvärgterrier...?

Timrå Icon: Jag tror att man kan skratta med gott samvete, garanterat en fejknyhet. Jag menar, alla vet att han inte är med i "Midget MasterChef: Assbasters 7"

Timrå Icon: han tog sig in i det mesta. Han var inne i rävgryt också. Helt sinnes! Han var inte så jävla liten, men kompakt på nåt vis.. precis som grävlingen. Kompakt och stenhård! :)

Honungsgrävlingar är världens hådaste djur btw, pound for pound =)

Kattgubben: Där har han och jag något gemensamt; stenhård och tar oss in överallt hehe

Timrå Icon: I should've seen that one coming ;)

Kattgubben: Slagskott utan målvakt :-)

Vår vovve blev ihjälbiten av en stor en då han ville leka :-(.
RIP

Redigerad kommentar

Timrå Icon: beklagar verkligen :/

nixXz: Tack men det var länge sedan. Men jag glömmer det aldrig

...och där kom sjunde lånet. Det ska väl kunna bli några tikare så småningom också.

T T: Skall vara rätt stor skillnad i klass för att korttidslån skall vara intressant. En sak om det rör en hel månad eller mer?

Vad är det för fel på oss supportrar, vi fick en så jävla jobbig torsk emot oss i lördags, någon dag senare så längtar man för att få se sitt Timrå IK igen och lite ES hockey!

Känns inge bra detta, eller jo jag är skit pepp, men avd fan Lundström på förhand känns som Jokela och Karlsson i första backpar....Känns inte säkert för fem öre, ser AIK matchen framför mig spelas om och om igen, läskigt, han ahr verkligen lämnat ett stort sår efter sig.

UPP TILL BEVIS LUNDSTRÖM, GÖR EN STORMATCH NU FÖRHELVETE OCH VISA LITE JÄVLA STAKE SLUTA VIK NER DIG OPCH DÖ SÅ JÄVLA LÄTT!

T T: Det är på detta sätt Katterna klarar spelartruppen med lägsta budgeten av alla i allsvenskan, ganska smart faktiskt...

erathoo: Det skiljer inte mycket mellan klubbarna på undre halvan.

jaha, då blire förlust ikväll då.

Redigerad kommentar

Johnny Bravo: hade varit roligt med en hel backbestättning först, dragan hade då inte tillfredställt mig iaf. Är inte där det är mest kris ....typ....eller fan hela laget är kris.

Johnny Bravo: Som en annan bedömt media så ska vi ju inte ha en femöring över till forwards. Och aldrig i livet att Robin ska få komma kravlande tillbaka..

KORITFW: Skulle någon av herrarna hamna hos oss så har ju någon i ledningen blivit dum i huvet på riktigt eller så har linkan mörkat budgeten jävligt bra. Det är klart att vi behöver spelare men så länge dom inte är ca 195 cm lång och defensivt inriktade backar så är det ju bara att ignorera.

Den här gynnaren rumouras från Winnipeg, skynda att fynda. 

Knylan: "Lite ovän med pucken och markeringsspelet kan förbättras". Linkans fax glöder redan.

Knylan: taget.

fast han skulle nog bli avstängd en hel del...

Bragd-Birger: Som en Oscar Hedman fast med prostituerade syskon.

Här har vi ett riktigt missfoster som står klubblös nu. Har aldrig sett karln spela men han är ju enligt EP back numera. Vi kan nog behöva ett riktigt ankare. Dessutom kan han slå in ansiktet på Skröder.

I brist på annat, tänkte jag.

Ilkkas blivande bästa kompis :D

KORITFW:

Om vi ändå ska fortsätta på spåret ' värva tillbaka'

Den här spelaren verkar ledig , stabil i egen zon , och dessutom får Vampola en kompis =)

Jag skulle inte bli helt superöverraskad om vår näste back blir Anders Eriksson.

Rooster23: fan, sant. skrämmande tanke!

RubinCarter: Var han så jävla dålig i modo egentligen?

hubbenorlen: totalt kass, bara lycklig att han inte var så dålig hos oss, då såg jag honom som en klasslirare i modo var han läskigt dålig.

hubbenorlen: som natt och dag jämfört med "timråtiden"

pefr: Han kanske drabbades av Modo-sjukan som alla andra och blev usel omgående.
För hos oss var han ju bra!

Ja jag skulle faktiskt inte gråta blod om Anders Eriksson blev vår hålla-rent-framför-mål-back.

Däremot är han ju inte Caslava precis....

hubbenorlen:Ja, urusel i Modo! Inget att ha.

Vad är det här för filur då? Spelade VM för Kanada i våras. Finns några fightklipp på YT.

T T: Jag ger det en kvart så står det "Confirmed - Växjö". Men det vore ju mycket trevligare om vi kunde nypa honom. Om vi nu behöver honom, och har råd. Matt Murley är ju förstebacken, så...

Knylan: Jag tycker nog kanske att vi kan släppa den fisken till Växjö, va? Det som står ang. hans defensiv ger mig kalla kårar: "Klart sämre i sitt defensiva spel". EP brukar ju vara ganska bra på att rosa spelare så när det står så där så inbillar jag mig att han måste vara en kola 2.0...

Olle: EP brukar va bra ja

En storväxt allround back. Karlsson är rörlig, har bra passningar och ett hårt skott. Han använder sin storlek väl och tvekar inte att tackla. Behöver bli lite snabbare och värdera situationer på isen lite bättre. Hög arbetsmoral. (av: Ulf Andersson)

Jag vet att vi aldrig har råd och att vi hellre behöver backar men lite kul hade det varit

Andersson:
"En storväxt allround back" storväxt iaf
"Karlsson är rörlig" mahahahaha
"ett hårt skott." Hur vet man det, kan han skjuta
"Behöver bli lite snabbare och värdera situationer på isen lite bättre." NÄHÄ
"Hög arbetsmoral" HAHAHAHAHAHAA, nej det är inte roligt längre.

Andersson: "Svag i spelet utan puck. Försvinner ibland i spelet och kan ibland inte synas under matcher."

Lite som Murley, fast senaste matcherna har Murley varit bra iaf (så, nu kan inte murlet fansen klaga på mig)

Redigerad kommentar

T T: när gjorde italien ett bra vm senast?

Skulle haft lite kosing nu ju :'(

Ja jag vet att han e postad förut :P

Redigerad kommentar

Mangy92: Han lär få ett kontrakt i KHL som inte heller HV kan matcha. Vad vi behöver är en back. Helst två.

Synd Brynäs chokar ikväll.

Rooster23: Nu öppnar jag en chipspåse och parkerar mig i brynäsboken för nu blir det livat. På tal om det här med "näthat" menar jag...

Olle: Precis som det är så mycket bättre här inne när ni torskar... Näe, precis ;)

« · 1401385 · »