1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606850 inlägg · 6214 ämnen

Silly Season 12/13

Sv: Silly Season 12/13
Portello: Sedär! En riktig supporter! Välkommen! :-)

Portello:reservoir dogs och pulp fiction är hans bästa rullar tycker jag. From dusk till dawn är ju så jävla random när det hux flux fasar om till vampyrslakt :D

Blizzard:Åh, jag älskar Pulp fiction! Tarantino är så jävla grym.

Timrå Icon:From Dusk till Dawn är en klassiker. Dock är uppföljarna inte lika bra...

Blizzard: Pulp Fiction är KÖNG!! Alla Tarantinos filmer är mästerverk!

Timrå Icon: haha gillar att 5:an sänder dödligt vapen kl 22 och sen 00:10 sänder 9:an samma film :P

F.ö är det en kungfilm på 4 vid midnatt, Pulp fiction =)

Kattgubben: Äh den där ramlar alltid in här på hockey-Meckat i Let's Dance's paus :-)

Blizzard:Jag kan inte riktigt förstå hur man kan vara sur och otrevlig efter ett SM-guld. Uttrycket att kasta pärlor för svin gör sig påmint :)

Bellissimo verkar väldigt intressant, går Jocke så har vi en fin italiensk andramålvakt. :)

Magnus Rövarn : Kanske blir en slant där då =) Sen ska jag ta revansch på NHL också som går åt helvete varenda gång!

Kattgubbisch: eller hur, fredagsmys delux så ska den där satans människan komma in hit och dryga igen, hur fan firar man guld som brynäsare egentligen?

Timrå Icon:haha :D

Kattgubben: Nä hon hade hosta så jag fick fixa det själv =)

Magnus Rövarn : Näää inte jaaaag inte. Det är de andra ;-)

Blizzard: Helsingborg till 2.10 imorgon mot Åtvidaberg är väl ett hyfsat odds. Det måste ju i rimlighetens namn komma en reaktion snart för ÅFF.

Timrå Icon: hehe.. var grannkärringen till nån nytta i ärendet? ;-)

Timrå Icon: Fy f-n alltså vad du är dirty! Du är ju smutsigare än mig och det vill fanimej inte säga lite det :)

Timrå Icon: Det vart ingen hjälm till Bellan, dom går väl på 5-10papp med motiv och skit eller?

han kan få ett par skridskor ist efter min kväll, hörrni nu ska jag bränna vinsten på lången vad är erat tips =)

Edit: inte tips för att bränna, utan för att vinna mer ;-)

Redigerad kommentar

Olle: Ja i princip har jag faktiskt gjort det. Kattgubben vet mer om den där lilla fadäsen.
Han räddade min kväll härom kvällen :-)

Olle: Äääh, är ju bara att koka och ta vara på spriten, sen grogga med favorit tillbehör ;-)

Magnus Rövarn : ja och sen när han går ut och raggar på kroger drar han fram Lucky strike ;)

Magnus Rövarn : Ja det pratas redan om camel-toes och doggy-style he he

Timrå Icon: det där rävdrickat är det bara att spilla ut i slasken.

Timrå Icon: djurtema, alkohol....hm, ja tur att tidelag är lagligt iaf...

Timrå Icon: Dricker du Elefantöl också? I sådana fall hoppas jag du synkroniserar detta med ett paket röka av märket Camel...höhöhö.

Edit: Rena rama cirkusen hör ja. Är det Brazil Jack som kör en okonventionell tältturné denna vår med nedslag i okända svenskars hem och trädgårdar ;-)

Redigerad kommentar

Timrå Icon: Är stämningen djuriskt upprörande i ditt hem för stunden med tanke på pocenten Hege?

Blizzard: Jooo men vi har djurtema ikväll så jag tog alla jag hittade :-).
Mack-myra tyckte jag också kvalade in....

Timrå Icon: har du köpt Crocodile? Den hör inte till favoriterna om man säger så..

Blizzard: Ja animal-beer. Öl med djur på etiketten.
Nyss en Crocodile. Riktigt hemsk

Olle: Jaaa men nu har jag bara druckit lite Mackmyra.
Den räknas inte ens som sprit.

Vem fasen var det som rekommenderade den förresten?!?

Olle: han dricker djuröl idag =)

Timrå Icon: Du ska då inte skjuta några slagskott när du har druckit GT's inte, det säg jag bara!

Blizzard: Ääääh. Går det att Googla på dem månntro...? *sparkar på däcken*

Timrå Icon: hahah jävla dåre :D Dom får du byta själv sörru =)

Magnus Rövarn : Yepp . Viktigaste pusselbiten i laget.

T T: Jag hänger en Ica-kasse med vita puckar på Torspon och kommer på måndag

Kattgubben: Man skulle kunna inkludera det i Dagens rätt att få gå ner och skjuta några skott. Dom tränar väl vid den tiden.   ;)

T T: Ja men jag kände att jag ville sätta någon i lite jobb så här i fredagsmyset :-)

Blizzard: Hahahaha!! Vilka polare man har! Ställer upp i ur och skur!

Jag skulle behöva skifta däck på bilen också.....

T T:haha, eller så sätter de ut annonser i tidningen om att frivilliga får ställa upp när de har tid och lust ;)

Timrå Icon: Det hade gått fortare att hitta honom på Google än att skriva det där inlägget.   ;)

Timrå Icon: Här =)

Magnus Rövarn Okej, då hoppas jag innerligt att de har en ersättare på gång. Så pass korkad kan inte ledningen vara.

Kattgubben: Äh, Nubben får stå och skjuta lite handledare på dom.

Kattgubben: Ja det känns självklart.

Finns det någon länk till den där MrRedHawk...?

Men alltså... finns det ens på kartan att Tarvainen inte blir ersatt? Det borde väl vara självklart att man ersätter honom.

dr-nix: Kan bara instämma i din oro. Men för att understryka substansen i det jag skrivit ikväll så kommer informationen från Tarvis personligen. Jag har inget intresse längre av att placera ut brandfacklor bara därför att.

Men tydligen kan vi även avfärda Joel Gistedt också då han nu skrivit på ett färskt signerat 2-årskontrakt med Bofors.

Blizzard: Och ge den till Bellissimo som Bundy tycker har så ful ;-).

Själv har jag köpt en kasse animal-beer. Ölsorter med ett djur på etiketten

Magnus Rövarn : Gistedt har ju skrivit på för Bofors, varför snackar du om honom?

Timrå Icon: nu är en pejja här också, är det HS-träff på poker idag eller :D

Alltså nog för att jag inte är jätteimponerad av Tarvainens jobb i Timrå men trots det så anser jag att det är bättre att ha honom än ingen målvaktstränare alls. Så skulle man göra sig av med honom utan att värva en ersättare så begår man ett extremt stort misstag. 

Svensk ishockey har skärpt till sig på utvecklingssidan. Något som Timrå Ik verkar ha haft svårt att förstå och hänga med på. Den senaste utvecklingen (jag känner till) är ju att vi börjat bli rätt hyggliga på det här med att utveckla målvakter. Utom Rögle som jag inte riktigt har koll på och Timrå så har alla andra lag i Elitserien minst en högklassig målvakt och en målvaktstränare som jobbar med målvakterna hela tiden. Detta är mycket viktigt.

Skulle man göra sig av med denna posten och tro att någon av de övriga tränarna kan ta över hans sysslor så blir jag mycket orolig. 

« · 1495930 · »