1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606529 inlägg · 6214 ämnen

Silly Season 12/13

Sv: Silly Season 12/13

Ambroo:

Inte för att vara nån besserwisser eller på nåt sätt provocera men nog måste väl Timrå värva 2 - 3 tunga namn nu för att inte hamna i kvalserien även kommande säsong. Visst Rhodin är en bra värvning med otrolig utvecklingspotential men i övrigt? Tycker du på allvar att det ser bra ut, hade jag hållt på Timrå hade jag varit orolig... Bara min åsikt, hoppas den räknas här inne ;)

Ambroo:Pussi ljumsken...nu blev farbor glad när han loggade in efter en lång dag i älven där f.ö Crippe var o kollade.

Blizzard:

IN - Jonathan Hedström, Christian Söderström, Johan Backlund, Sebastian         Erixon, plus ett lite större namn på centersidan där vi faktiskt bör lägga ner lite mer pengar i lön. 

UT - Andreas Molinder.

Sen kryddar vi det med ett antal juniorer. Skulle allt detta gå igenom är jag hur nöjd som helst. Dock ett lite frågetecken på Backlund.  

Känns även bra att vi får in två "rightare" i Carlsson och Rhodin

Ambroo: ska in två fw till enligt Nubben, han sa tre innan Rohdin.

känns som det kan bli lite ändring då troligen Hedström lär få nytt kontrakt, och som du säger kanske Crippe. men DÅ måste det in en topp också om båda dom ska ta upp båda platserna.

5 spelare på 2 dagar, så ja Nubben!

Riktigt skönt att Rhodin valde oss före mästarna. En stabil keeper, Carlsson och Sebbe in på backen, Crippe och en spelskicklig center bland forwards, då kan det gå!

Mackelito: Då blir det mest att träna med stöten hö hö

hubbenorlen: Det ska in 2 backar och 2 forwards till. Sen fyller de ut med junisar från egna leden.

Här har du länken till kontraktsläget just nu (observera att J Rohdin inte finns med ännu) från Jimmys blogg

Redigerad kommentar

Blizzard: Kanske zita kan vara målvaktstränare om Backe kommer? :D

Jacksson 71: Så vad kan man förvänta sig nu? Hur många forwards/backar ska vi ha den här säsongen?

Härligt Nubben! Nu händer det saker! 

Michael90: Försäsongsträningen drar väl igång till veckan eller liknande. Ska vi ändå satsa ungt kan ju alla vara med från start :)

KORITFW: Frågan är ju vad Backlund förväntar sig för lön.

Michael90: Lägg där till Jonte och Carlsson ;) fan vilka snabba ryck det verkar va på Nubben.

Blizzard: Skulle vara något det, då skulle man ju nästan bli lite hoppfull inför vad som komma skall :)

Blizzard: Ja, inte omöjligt.

Hälge: kanske backlund och rohdin i samma veva :D?

Michael90: Tro aldrig på något innan det står på hemsidan. ;-)

Hälge: Rohdin har ju själv kommenterat det, så jag skulle tro att Timrås redaktion är lite seg. :)

Kattgubben: Lite skillnad på årets sillystart jmft med de senaste åren. Mindre snack om listor o dyl och mer verkstad sas...:)

Michael90: Inget på hemsidan ännu. Var tidningen för tidigt ute eller kommer det mer ? Spännande...

Michael90: Helt ok värvning, bra nubben :)

Och värvningen blev sjukt mycket skönare för man mästan hade slutat tro på honom, härligt att vinna honom, kuuung!

Michael90:Fan vad nice! Honom hade jag räknat bort redan :)

Vi kommer ju minst sagt ha det hungrigaste och kvickaste laget i Elitserien, sedan om det är ett framgångsrecept återstår att se. :)

mikenomad:

Visste såklart allt det här innan, ville bara lura er lite... ;-)

Michael90: Hahaha! Jag som just drygade mig lite med nikki...:)

Michael90: Nice! Snacka om nysatsning av Nubben. Spännande!

Nikki Nine: :)

KUNG! 

Michael90:då var twittran ute o cyklade ^^

Då var han klar då!

mikenomad: Sorry :-)

Blizzard: eller hur, jäkla ha begär dom har där nere..

KORITFW: känns som att vi var muntligt lverens med honom sen börja brynäs lägga sig i igen.

Nikki Nine: tråkigt, men var ju trots allt aftonbladet som sa att han skulle hit satt'

Men hoppas kan vi ju fortfarande 

Redigerad kommentar

Nikki Nine: Old news, han stannar i BIF.

KORITFW:

Ser inte så troligt ut med Rohdin.

KORITFW: jag vill se backe nu! Helt ok lösning när vi inte har nån mv-tränare. Och han duger helt klart för ks, 10-11 och kvartsfinal!!

Nä nu är jag otålig igen, presentera Rohdin, Carlsson och förlängningen med Jonte nu!

El Maco: man får se vad han får för medtränare helt enkelt, han måste ju bevisligen ha tränare på sin sida som vet vad taktik och isträning är för något, då kan han gulli gull slå igenom på nytt, annars FIASKO!

Och fiasko hoppas jag på

Fasth ut, Perra in 

Kan nog bli bra det där! 

Kattgubben: Kan nog bli bra. Till skillnad från här får han väl taktiskt kunniga assisterande till sin hjälp.

Kattgubben: Perra till gnaget?!?!?!?! Åhherregud. De är dödens. Han är väl allt som Melin inte är. Och Melin-style är nog det som fortsätter att funka med den truppen. Tror jag. Hoppas jag. Sparken i januari.

hubbenorlen:Dom måste ha lite med pengar eller har han inget Modo-hjärta

mattias - 74:Det återstår väl att se :) Innan snackades det om att B-Å-G var ett namn för dem, så man får väl helt enkelt anta att de var sugna på en värmlänning i båset, n'est-ce pas? ;)

Kattgubben: Det här ska bli mycket intressant att se.

Kattgubben:

Blir AIk ett bottenlag nu då? 

PERRA till AIK *fniss*

Per-Erik Johnsson tar över som huvudtränare i AIK efter Roger Melin.

KORITFW: Och Nicklas Danielsson lämnar Modo.

« · 1497161 · »