mikenomad: nej, det kommer inte komma in några världstjänor. Jag hoppas givetvis på att man iaf får in något mer etablerat namn men räknar inte det det. Så ja det kommer vara "världshistoriens anonymaset es-lag" om du väljer att ha den synvinkeln.
Redigerad kommentar
Olle:
Känns som om Salo håller på att falla tillbaks i gamla spår, dvs värva allt avskrap från Elitserien som ingen vill ha, förutom Leksand då.. Nej jag är skeptisk till Elias.
mattias - 74: Som timråit ser jag ju det som ett friskhetstecken att man inte väljer att förlänga med Granath, han har inte gjort någon lycklig på ett tag.
Å andra sidan är han säkert god för 5 mål på en säsong om han bara får lite mer tid på sig i anfallszon. I Elitserien räcker han inte till.
Olle:
Känns som om Salo är ute och cyklar här, snackas ju iof om att Bibic lämnar för ES lag så det kanske är hans ersättare.. Men då är det ett nedköp nåt det grövsta :/
Timrå Icon:
Man får väl hoppas han gör stordåd i Leksand nu då för min manliga intiution säger mig att han snart presenteras i Leksand.. Tyvärr :/
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Blizzard: SNUBBLANDE NÄRA?
ööö hn var utfyllnad för att minska skade risken på hedman o de andra som ska spela vm... =)
T T: Här är mitt svar på att Kolan inte fick åka med till VM. LOL
www.youtube.com/watch?v=IjgbZPCmr14Timrå Icon: Undrar när han skall sluta få landslagsuppdrag?
har han inte levt ganska mycket på sina gamla fina ass i ahl nu?
alla på båda sidan pölen borde väl ha sett vi dt här laget att han är en enorm säkerhets risk för pengarna?
eller förtroendet...
med han hemma på soffan behöver varken trekronor eller HÅVE göra lika många mål för att vinna juh!