mikenomad: SLÅ TILL!!!
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/brynas/article14780349.ab
mikenomad: Det skulle vara intressant om du kunde komma med exempel på ett lag med tveksamma målvakter, skakiga backar och centrar med betonghandleder som lyfts av en vass målskytt.
I mina ögon så är det samma sak som att lägga pengarna på en ny fondvägg i ett hus där taket läcker, grunden är fuktskadad och fönstren ruttnar.
mikenomad: Absolut hårfint. Jag tror som sagt att vi kommer att förstärka med en forward efter halva säsongen, för att få ner kostnaderna.
Och det kan ju vara ett smart drag.
Skandal att inte Kolan tog en plats i vm-laget. Vem tror Kronvall att han är?
Timrå Icon: De kanske skäms...
Nä, men det är väl en uppdatering på gång får vi väl anta.
Redigerad kommentar
mikenomad: Jo, så är det ju. I den bästa av världar får vi både och. Men om jag tvingas att välja så tror att vi vinner mer på ett tight försvar i år.
Något säger mig att vi kommer att starta utan forwardsstjärnor. Och om det visar sig att vi inte fixar det, så kommer vi att värva under säsongen.
En chansning igen i så fall. Men vi kanske inte har så mycket val den här säsongen.
Olle:
Vi har ju två målvakter på kontrakt, bara att gilla läget och hoppas att Bellissimo får ett supergenombrott.
Har Gatufesten tjuvstartat....?