1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581244 inlägg · 6216 ämnen

Silly Season 12/13

« · 1556168 · » Till forumet


Sv: Silly Season 12/13
Pjernut: Men inte powerplay igen!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: hahah idd
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Men är kommentatorn kåt eller så jävla över-bra är vi inte
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Skulle Sebbe vara bra? ok han lägger in puckarna på mål tidigare isst för att vänta på att någon ska hinna täcka undan det hela... 

Men han är juh så jävla fjompig i egen zon med puck nu att jag VET att han kommer kosta oss en balja i rumpan. rejält i egen zon tack! ska pucken ut så ska den!

härlig 1:a perre iaf! 

nu trampar vi på så här o hoppas att lhc inte vaknar o börjar delta i samma match som oss! 

ang Hallin´s mål så känner jag att jag inte kan hålla mig... 

Tänk att han vill så mycket på isen att han tillomed får motståndarna att spela mer med k*ken! hehe!

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Nu vill vi se 3-0 så vi slipper den där jädra 2-0 förbannelsen
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Berglund: Kaptenen inblandad igen ;) jäklar vad jag gillar den grabben!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Åsså Crippe då! :) Vore inte helt fel om vi lyckades få igång honom inför kvalserien!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Laken: Härligt jobb av Hallin och bra av Crippe ! Jobba vidare nu.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Laken: ...jo , en 7-8 Hallin vore inte fel.... :-)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Laken: Ja, 4-5st skulle inte va fel
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Kanske borde vi lägga värvarpengarna på att försöka klona Pelle Hallin istället?!

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Rädd att kalla honom spets, upp med ribban minst några snäpp tack! 
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
T T:Inte enligt wikipedia. Som det har varit förut så har sista laget kvalat mot segraren i allfinskan...  Det är ju däremot play-off mellan lagen på plats 7-10 för det två sista platserna i slutspelet. Dock så är jag inte helt säker... Kan någon bringa klarhet i frågan?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
El_loco: Nja, jag tror att lag 11-14 spelar play off mot varandra och förloraren får möta Mestissegraren.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Mackelito: Visst är det så att det är bara sista laget i SM-liiga som får kvala och dom på platserna 11, 12 och 13 hamnar i något vakum. Det är väl rätt troligt att spelaren kommer därifrån. Just nu är det Ässät, TPS och Pelicans. Det är nog ingen högoddsare att Timo som spelar i Pelicans, som gjort rätt bra med poäng, kommer tillbaka och spelar kvalserie tillsammans med någon annan. Mitt tips är nog Veli-Matti Savinainen från Ässät som verkar uttagen i landslaget nu också... Den som lever får se..
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
fredriko74: I vilken villfarelse har du levt om det är först då du blir rädd på riktigt?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Mackelito: Ska det vara spets, då vet jag inte vad som är deffinitionen av begreppet spets. Blir rädd på riktigt! 
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Jag sätter mina pesos på

Tomas Plihal

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8584

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Modano: Om allt är så j-vla dåligt sluta bry dig om Timrå IK för helvete!!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Jag brukar också ha höga krav den här tiden på kvällen. Efter 12 brukar dom dock sjunka markant. Vid kvart i tre räcker det med puls.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Bragd-Birger: Nubben letar vidare men vill inte sänka kraven hur lågt som helst. Hörde att han inte går under 85 D.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Bragd-Birger: Håller verkligen med, Bäckström gjorde absolut inte laget bättre.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Med tanke på Bäckströms förhoppningsvis ringa lönekostnad borde TIK ha fått en slant för att släppa honom.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Rasmus Edström. Ingen vidare GASP!!1-faktor på den värvningen. Men, men. Vi blev ju av med totalt livsfarlige Bäckström i a f. Är Rasmus bara något mindre instabil så går vi plus.

Men det är inte därför vi är här. Center, anyone?

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Modano: Nubben scannar marknaden men får nog sänka kraven. Finns inte så många 24*19 kvar därute.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Dream Team:En dvärg till finns nog av små lätta spelare nu får det fan hända något spelare som tillför SPETS för helvete
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Mackelito: Samma här.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Nu har man bidragit till Spelarjakten, kände att det var på tiden..

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Mackelito: för mig också, twitter dessutom.. faen
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Haha, är det bara hos mig eller är Eliteprospects.com  -> Överbelastat?

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Andersson: inte ska vi ha nån jäkla Stumpel, bara någon nisse här från HS säkert som mailade aftonhoran. Nubben går för guldet, Filppula klar strax ska ni se ;) 
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
jag vill ha josef stumpel  ?
Kommentera


Sv: Silly Season 12/13
Jocke Sandström skriver att han har en del photoshop jobb, det måste ju betyda att fler spelare är på väg in.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Andersson: Nubben åkte alltså till Finland för att kränga iväg Bäckström till AIK och plocka in en back från Västerås. Har jag fattat det rätt då?

Ehhh..ok??
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Dream Team: vad ryktas det om för center??
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Berglund: Bäckström kan inte ha varit annat än jävligt billig. Man kan nog anta att lönekostnaden förblir ungefär den samma. 
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Andersson:Jaha!!!!

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
de bidde ingen center , de bidde en back , återkom 2014 . ja tack mäster skräddare
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Berglund: Tror nog att han kommer skapa en hel del mer än Bäckström, Bäckström spelar ju som en invalid i vissa situationer, samt att han tar en massa onödiga utvisningar. En ung, hungrig kille kommer in och kan agera som en injektion i det offensiva spelet, samt bidra med lite jävlaranamma istället för att tycka synd om sig själv, som resten gör.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Dream Team: Jadu på statsen kan man inte se några direkta offensiva kvaliteer. Fördel e att han lär va billigare att låna av SAIK än va Bäckström kostar i lön så vi sparar kanske in 100k till eller nått som kan läggas på center förhoppningsvis
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Berglund: Nä, precis. Det är exakt så jag väljer att se på saken! Det kan inte bli sämre iaf.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Dream Team: In Nubben we trust, helt enkelt!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hälge: Vad är det för offensiva kvalitéer man ser i honom undrar jag?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Berglund: Där tjänade vi in pengar i lönekostnader kan man väl tro i alla fall.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hälge: Se där. Ett riktigt klassförvärv!

Skämt å sido; klart förnuftigt tänkt. Även om jag på förhand gillade värvningen av Bäckström så har han inte levererat som förväntat. Eller rättare sagt; tagit det kliv man hoppades på.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hälge: ja det va väl ingen bomb direkt men kan inte va sämmre än Bäckström
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: Twitter-länken funkar inte för mig. Kan någon berätta vad det är som händer innan jag dör av nyfikenhet!? :)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Michael90: han var klar för Slava Brastislava eller vad dom heter, läste jag via google translate
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: Här kom det:
Kommentera

« · 1556168 · »