1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606314 inlägg · 6213 ämnen

Silly Season 12/13

Sv: Silly Season 12/13
Timrå Icon: så torska man potten med K,Q emot K,A. Båda hade par i K efter river :(

Timrå Icon: japp de som gör filmen :) genialiskt =)

Timrå Icon:hehe ja, men han ser rätt cool ut iaf :) Nästan lite percy Nilegård haka haha

Blizzard: Nämenvafan....äääh vi tar en tröst-sup vetja

Blizzard: Om du inte menade tvärtom, AK mot KQ, så ska du kanske inte vara så besviken :)

Timrå Icon: och där spelade man bort hela pokerbudgeten, fuck! par i A på hand förlorade att han hade fucking två par i 4 och 10. Trodde han satt med par i K eftersom de var de högsta på bordet!

Nu ska jag SUPA

Blizzard: Du raisade väl för lite pre flop. :)

vart inga skridskor på Backe, nu får jag lägga allt förtroende till Philly.

Kattgubben: raisade som en tok innan floppen ens hade kommit upp därför undrar jag fortfarande varför idioiten följde med på 4, 10 och i olika färg. sen hade han 10 i floppen och 4:an i turn.

Kattgubben: Får man inte bort den beryktade T4:an pre så har man nog inte höjt öht :)

No offence, Blizzard

Redigerad kommentar

Olle: haha jag tar inte åt mig, jag börjar bli full och tydligen är inte dom alls lika full =)

Skit samma, småpengar endå i det storahela=)

Blizzard:ah, såna galningar stöter man på ibland. Loose aggressive lunatics... de har en jäkla swing på sin bankrulle. haha. Nästa vecka kan han nog ha gulat så du slipper honom, eller så lirade han desperat på fyllan ;)

Kattgubben: Det som är nackdelen när man inte lirar på riktigt höga bord, då kan folk följa med hur som helst. Men men skit samma som sagt jag blev inte av med alkoholen iaf =)

Blizzard: Kanske var Murley....?

Olle: Fråga hur det går i fotbollen nu då hans hockeysäsong är över

Blizzard: Jag kom just på att jag alltid har ovanan att trycka "gilla" på Olles inlägg innan jag läst dem ha ha

Blizzard, Olle, Kattgubben: Ni är nybörjare va? :)

KniveN: jag är full, satt även 200 på philly de gör mig inte till nybörjare på lången för att jag förlorar som jag troligen kmr göra.

Blizzard: Antog inte att du var nybörjare för att du förlorade, det kan även den bästa göra :)

KniveN:nja, men det var längesen jag spelade :)

Kattgubben:

Inte mycket till "Silly" hos tallkottarna, med tanke på allt skitsnack ni har för er.

Mad Max:Tjena. Det är anarki här nu. :)

Ingen ny målvaktstränare...Nånting som jag har väldigt svårt att förstå. Tycker att det är bakåtsträvande.

Bellissimo o Daniel Larsson är aktuelle .....Jag vet vem jag föredrar 7 dar i veckan.

Röymark o Motin får lämna. 

Jonte ska det samtalas med till veckan.

Redigerad kommentar

Hahl Bundy: granath ska det inte samtalas med, han är inte aktuell, läs NOGA

Hahl Bundy: ingen heltidsanställd målvaktstränare. Nubben och Montén lär nog gräva fram någon snubbe som hjälper till. För det vore urbota dumt att vara helt utan målvaktstränare.

stoff: Tack.  Läste fel.

Hahl Bundy: och det är jag glad över, 3 st man vill ha bort

Vi kan nog glömma Larsson oxå.

Då är det Bells kvar.

Hahl Bundy:Lätt att locka en målvakt till en klubb som står utan målvaktstränare? Jo, visst gäller det att prioritera, som Nubben säger, men prioriterar man verkligen klokt om man väljer att köra utan mv-tränare? Jag tycker det låter lite smått galet.

Kattgubben: Nä jag fattar ingenting. Låter väldgt konstigt.

Hahl Bundy: Hells Bells och Hadelöv kvar

Timrå Icon:Det duger inte. Vi måste ta nån utifrån, eller hur?

Timrå Icon: Glöm inte doping-Rahm ;)

Mackelito: Andreas Andersson har väl inte skrivit på för någon klubb?

Kattgubben: Ja. Bellissimo utan målvaktstränare är ju som Reinfeldt utan fru det

Timrå Icon:Ja, sillyn börjar ju bra..... usch och fy fan

Mackelito: Den här posten måste få kosta. Både en etablerad målvakt och tränare.
Jag kapar hellre lite i övriga truppen

Kattgubben: Vi bytte alltså ut Tarvis mot ett jädra plexiglas :-(

Timrå Icon:Det känns inte riktigt klokt. Men.. vem är jag att uttala mig. Jag har ju ingen insyn i föreningen direkt. Hade gärna velat ha ett ordentlig förklaring till hur man tänkte här dock.

Timrå Icon: Timrå var tvingade att byta plexiglaset. Det är krav på det nya mjukare till nästa säsong. Förhoppningen är ju att det ska leda till färre hjärnskakningar.

Att inte förlänga med målvaktstränaren ser jag som ett tecken på att man kommer att satsa på en ganska rutinerad målvakt.

Wayne Gresky: Hoppas det inte blir Philip de rouville. Med en räddning & returprocent på ca 50, funkar ej! 

Timrå Icon: Quentin är lysande tycker jag.

willysson: Pratar du om Quentin Wargnier?

fredriko74: Har tänkt på den värvningen många gånger.  Helt sjukt att värva en målkvakt med dåliga stats från den brittiska ligan. Vem låg bakom den värvningen, för det var väl före Nubbens tid?

willysson: Du tänker kanske på San Quentin...? He he

hubbenorlen:
Nä...nog var Nubben skyldig där.

Vi kan ställa in oss på ett lag som ser allsvenskt ut på papperet, tänk senaste säsongens trupp fast beigeare. Vi är en förening med allsvenska förutsättningar som getts en chans till ytterligare minst ett år i es. Hoppet står till att med tur och skicklighet överleva under dessa förhållanden några år i es så kanske ekonomin kan stärkas och läget vara annorlunda om sisådär 3-4 år.

Redigerad kommentar

Haha kul att Daniel Larsson säger att AIK har en sån bra målvaktstränare, när vi inte har nån alls ;D

Btw, Gerber då? Kanske inte behöver en målvaktstränare då?

Weinhandl lämnar Ryssland, och flyttar "hem" till Linköping :O

Ingen målvaktstränare och ev Bellisimo, joja tackar ja!!!

Mangy92: smårelaterat: Vi kanske skulle göra som Linköping, signa upp Erixon sedan låna ut honom till KHL för sanslösa pengar? Hans spelstil skulle verkligen passa KHL!

« · 1495936 · »